Hvornår fortalte I at I var gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

roenlund

Familien fik det at vide da jeg var 8 uger henne, men kun fordi jeg skulle rejse til Indien med min mor og to søstre og vidste at der var en del ting hvor der ville skulle tages hensyn til mig (vacciner, massage, piller o lign.) Ellers havde jeg nok ventet til efter NF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

FrkLarsen

Jeg fortalte det lige da jeg havde fået den positive test 

Alle jublede, undtagen svigermekanikken. 

Min mor sagde 'tillykke tillykke, nu må jeg smutte, ellers brænder mine frikadeller på' !  

Men det må have være omkring 3+2  

Kamilla 29+2 (om 4 min) 

Anmeld

23. maj 2010

Nadia&Daniel

Er glad for vi ventede - ville ikke byde mine forældre og svigerforældre endnu et mistede barnebarn..

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

Fortalte det, da der var 14 uger til termin

K.h. Linda

Anmeld

24. maj 2010

MetteMTH

Ringede til min mor og far lille juleaften og sagde at jeg havde taget en test og den var positiv Kan ikke holde sådan noget inde i mig selv

Anmeld

24. maj 2010

mortil4dejligepiger

Første gang fik mine forældre og svigerforældre + 2 bedste veninder det at vide hurtigt (fordi der var nogle problemer med arbejdet og jeg havde brug for at tale med nogen om, at jeg ville sige mit job op)- allerede 6. uge tror jeg. Resten fik det at vide tættere på de 12 uger.

Anden gang sagde vi det fra 10. uge - undtagen til bedste veninden som fik det at vide med det samme.

Tredje gang vidste bedstevenindende det også med det samme og resten fik det at vide løbende fra uge 9.

Denne gang ved bedsteveninden det, men resten får det først at vide efter 12 uger, da jeg aborterede i januar og derfor er mere nervøs for, at det kan gå galt igen denne gang .

Anmeld

24. maj 2010

Halbschön

Malonde1985 skriver:

Jeg er i uge 4+2 og altså ik ret langt henne, men jeg har selvfølgelig fortalt det til kæresten, min mor og en rigtig god veninde. Jeg kan ik helt finde ud af om jeg skal fortælle flere det lige nu - er lidt bange for om hvis der sker noget, selvom det kan der jo altid...

Hvornår fortalte I det???

Jeg var omkring 12 uger henne da jeg opdagede det, og hurtigt fik den nærmeste familie det at vide.. Venner og andre fik det at vide da vi havde været til 1.scanning (lagde billeder ud på facebook)..

Anmeld

24. maj 2010

VNB

Først STORT tillykke med den lille spire i maven!

Vi fortalte det til vores førældre og søskende da jeg var i 5 uge 

Resten af de skønne mennesker i vores familier (onkler, tanter, min mormor, kusiner, fætre osv osv) fik det afvide så sent som igår da jeg gik ind i 12 uge. Og sikke STOR glæde det bragte!

Hverken skole eller arbejde får noget afvide før NF er veloverstået. Men der skal det sørme også offentliggøres ALLE steder!  Glæder mig til at kunne skrive det i en status på Facebook

Det er meget svært at gå og holde en SÅ STOR ting hemmeligt, så synes bare man skal mærke efter i en selv hvornår man har det bedst med at sige det.

knus

Anmeld

24. maj 2010

mettenoah

Jeg har kun fortalt det til min kæreste.
Jeg venter med at sprede nyheden førend jeg har fået en bekræftelse af lægen... selvom jeg er helt sikker på, at den er go´nok...

Ville gerne kunne vente med at fortælle familien det, til vi er ovre de 12 uger... men pyhhh hvor er der lang tid til...

Kh. ( 5+5 )

Anmeld

24. maj 2010

sarahb

fortalte det til familien omkring 8 uge, efter jeg havde været til lægen osv. og på arbejdet først efter nf scanning.
Jeg gider ikke fortælle det alle, inden nf og man ved barnet er forholdvis sundt og raskt og der er liv osv.
Jeg tænker altid alle dem jeg vil fortælle den gode nyhed skal der også fortælles en dårlig hvis der skulle ske noget og jeg har ærligt ikke lyst til at skulle ud og fortælle alle omkring noget dårligt hvis man skulle opleve det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.