Hvornår fortalte I at I var gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Malonde1985

Jeg er i uge 4+2 og altså ik ret langt henne, men jeg har selvfølgelig fortalt det til kæresten, min mor og en rigtig god veninde. Jeg kan ik helt finde ud af om jeg skal fortælle flere det lige nu - er lidt bange for om hvis der sker noget, selvom det kan der jo altid...

Hvornår fortalte I det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Laulund87

jeg var 3+? og jeg kunne ikke vente

Anmeld

23. maj 2010

Vingummien

JEg fortalte det til min mor da jeg var ca 8 uger henne. Resten af familien fik det først af vide da de 12 uger var gået

Anmeld

23. maj 2010

Muffinmus

Jamen jeg har fortalt det til de nærmste hver gang lige så snart jeg vidste det stort aset.

Været gravid 4 gange, har 2 børn , så de 2 af gangene gik det ikke.

Og synes det var rigtig godt jeg havde fortalt de nærmeste det, for så vidste de hvorfor jeg var ked af det og støttede mig godt synes jeg.

Ville gøre det samme igen hvis jeg får en mere engang:-)

Anmeld

23. maj 2010

DK

Gør hvad du selv føler er rigtig. Hvis man er en meget privat person, og ville have det rigtig dårligt hvis det gik galt og andre så vidste det/skulle have det at vide, så er det nok en dårlig ide at fortælle det før de 12 uger.

Men hvis du ligesom mig ville have lige så stort behov for at fortælle gud og hver mand om det hvis det går galt, som hvis det går godt, så kan du jo sagtens fortælle det nu!

Knus Ditte, der her 5+2 har fortalt det til nærmeste: familie, arbejdskolleger+chef og venner!

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

og os

DK skriver:

Gør hvad du selv føler er rigtig. Hvis man er en meget privat person, og ville have det rigtig dårligt hvis det gik galt og andre så vidste det/skulle have det at vide, så er det nok en dårlig ide at fortælle det før de 12 uger.

Men hvis du ligesom mig ville have lige så stort behov for at fortælle gud og hver mand om det hvis det går galt, som hvis det går godt, så kan du jo sagtens fortælle det nu!

Knus Ditte, der her 5+2 har fortalt det til nærmeste: familie, arbejdskolleger+chef og venner!

Anmeld

23. maj 2010

CiSo

jeg fortalte det først da jeg havde været til NF scanning! 

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gik ud med det så snart der var 2 streger - jeg KAN ikke holde på gode nyheder om det så galdt mit liv

Anmeld

23. maj 2010

Nadia&Daniel

Vi valgt at fortælle det til min forlovedes forældre og hans søster samt mine forældre og min søster, da jeg var 8 uger henne. Resten af familien fik det afvide da jeg var 11+6. Dette valgte vi at gør pga dårlig erfaring. Sidst jeg var gravid var slutningen af sidste år, nåede lige at være ved 8-ugers-undersøgelsen og valgte så at fortælle det til hele familien - 2 dage efter mistede vi barnet og vi måtte fortælle den dårlige nyhed til familien, som selvfølgelig alle blev påvirkede af dette. Så mit råd vil være: vent til du er sikker på intet går galt eller i hvert fald kommer ind i den sikre periode - efter 12. uge..

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

da jeg havde fået det bekræftet af en læge og havde fået fortalt kæreste + forældre - så kørte snakken bare derefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.