nu vi taler om hår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er en rigtig fin længde til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Moderator

Zafir skriver:

Det er en rigtig fin længde til dig

har først lige set dit svar nu

Tusind tak, søde Zafir Jeg er rigtig glad for det, og NØJ hvor er det bare meget nemmere med så kort hår

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

har først lige set dit svar nu

Tusind tak, søde Zafir Jeg er rigtig glad for det, og NØJ hvor er det bare meget nemmere med så kort hår

Altså nu er det jo heldigvis ikke KORT hår Det tror jeg ville være helt vildt underligt, på dig. Du er en 'langthårstype', som jeg selv

jeg har FORBUDT mig at klippe mig korthåret igen... Selvom jeg engang imellem (3-5 gange i mit liv) får et flip og det skal klippes af... SUK.

Sidste gang lærte jeg det. Det er 1½-2 år siden nu. Jeg gør det IKKE igen!!!... ALDRIG. Har jeg lovet mig selv. Til skuldrene MAX

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Super flot..

Anmeld

28. maj 2010

twinboys

Det er super flot til dig...

I morgen er det mig der sidder i frisørstolen... Men ikke for at blive kort... men 2 cm skal dog klippes af... og så skal det farves rødt orange igen... weee glæder mig...

Anmeld

28. maj 2010

BinaMor

ja langt hår er pænt men det er så begrænset hvor forskelligt man kan sætte det.

når jeg har været ved min årige (hehehh) frisør tur så føler jeg mig let som en fugl efter klipning. det tynger mere end man regner med.

og flot hår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.