Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil også se det billede!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja fyr løs med det billede Caroline, nu kan du ikke liste dig uden om mere
Er enig med de andre..sådan en nyhed kan man da ikke komme med uden billeder :-)
Så vi venter i spænding :-)
Sissesom egentlig også trænger til fornyelse, men ikke lige ved hvordan det skulle være
okay okay... men det er altså ikke sat
Det er trods alt helligdag, så det er ikke lige hårvask og sætning jeg gider... hihi
Hvor det bare klæder dig SUPER flot søde!!!!
Sussie&Lilje skriver: Hvor det bare klæder dig SUPER flot søde!!!!
tak putte.. er rigtig glad for det, men havde aldrig turdet hvis ikke jeg havde haft samme frisure før
For 5 år siden da jeg blev student...
Det klæ'r dig rigtig godt!! Men det er et stort skridt at tage.. Jeg har selv lige klippet en del af mit lange hår af, og det overrasker stadig, når jeg skal putte shampoo i.. Der skal ikke så meget til mere
kitty skriver: Det klæ'r dig rigtig godt!! Men det er et stort skridt at tage.. Jeg har selv lige klippet en del af mit lange hår af, og det overrasker stadig, når jeg skal putte shampoo i.. Der skal ikke så meget til mere
tænker også at det da må være super billigt i shampoo og balsam fra nu af
aii hvor ER det dog bare flot til dig! waauw!
Det må du da være rigtig glad for!
:-) Sisse
ladydan1 skriver: aii hvor ER det dog bare flot til dig! waauw! Det må du da være rigtig glad for! :-) Sisse
tusind tak
Er helt sikkert glad for det, selvom det er lidt underligt når jeg har haft langt hår så længe... Der blev alligevel klippet over 40 cm af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128