Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... så vil jeg da lige fortælle at jeg i fredags gik fra hår som jeg kunne sidde på, til hår i skulderlængde
Jeg trængte til noget nyt, og af røg det! Vi skal have barnedåb om 13 dage, så det bliver SJOVT at se familiernes reaktioner på den ændrede frisure Det er nemlig kun mine forældre og min søs der ved det
Jeg er rigtig glad for det, men jeg skal lige vænne mig til det - specielt når jeg søvndrukkent børster hår om morgenen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Billeder, Caroline
Caroline86 skriver: ... så vil jeg da lige fortælle at jeg i fredags gik fra hår som jeg kunne sidde på, til hår i skulderlængde Jeg trængte til noget nyt, og af røg det! Vi skal have barnedåb om 13 dage, så det bliver SJOVT at se familiernes reaktioner på den ændrede frisure Det er nemlig kun mine forældre og min søs der ved det Jeg er rigtig glad for det, men jeg skal lige vænne mig til det - specielt når jeg søvndrukkent børster hår om morgenen
Ahmen altså, sådan en bombe kan du da ikke smide uden et billede!
DYBT skuffet
Hihihi
hehe uhhhh jamen vi skal da se nogle før og efter billeder
Er det ikke skønt med forandring?
Jeg har også altid haft langt hår og fik for en måned siden helt kort hår med noget krøl i. Hold hæft en sær følelse
Min svigerinde skulle bruge en model til hendes svendeprøve, sjovt nok som frisør, og så tog jeg chancen
Vildt... Og enig med de andre... Billeder... Må ses...
tror faktisk ikke jeg har nogen før billeder hvor man virkelig kan se længden, for jeg havde det ALTID sat op
Kan lige smide et billede på i morgen når jeg ikke ligner en der har kørt fra Sjælland til Jylland i 25 graders varme
Caroline86 skriver: tror faktisk ikke jeg har nogen før billeder hvor man virkelig kan se længden, for jeg havde det ALTID sat op Kan lige smide et billede på i morgen når jeg ikke ligner en der har kørt fra Sjælland til Jylland i 25 graders varme
Uh glæder jeg mig til og se søde..
Hmm kan huske ét af dine første mavebilleder, der kunne man vist lige ane længden på dit hår
Tutter skriver: Uh glæder jeg mig til og se søde.. Hmm kan huske ét af dine første mavebilleder, der kunne man vist lige ane længden på dit hår
og det er så et år siden virkelig crazy!!!! Så det er jo vokset solidt siden....
Caroline86 skriver: og det er så et år siden virkelig crazy!!!! Så det er jo vokset solidt siden....
Ja det er sgu vildt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128