line melias mor skriver:
hvordan reagerede jeres mor da hun fik nyheden om et kommende barnebarn og er jeres forhold blevet bedre efter?
kunne godt tænke mig at stille det her spørgsmål fordi jeg selv har været lidt af en vild ung dame og da jeg pludselig troppede op foran min mors hoveddør og fortalte at nu flyttede jeg altså tilbage fra kbh til hende i odense fordi jeg var gravid og gerne ville dele det hele med hende begyndte hun at stor tude. har aldrig set min mor så lykkelig og overvældet i hele mit liv.
efter min datter blev født er vores forhold blevet så meget bedre. hun har altid været der for mig men jeg har aldrig sat sådan rigtig stor pris på det før jeg blev mor. lige pludselig forstår jeg bare alt
og den dag i dag har vi bare et endnu mere skønt og stærkt forhold til hinanden 
Her var det rimelig tidligt i forholdet.
Så min mor sagde at det var et meget forkert tidspunkt men at hun selvfølgelig ikke kunne gøre noget hvis jeg ville beholde barnet.
Et par dage efter havde hun købt det første stykke babytøj 
Min far begyndte at snakke om vejret 
Om vores forhold er blevet bedre, det tror jeg ik, vi har altid været tæt og hianden støtte hvis det går lidt skævt eller har brug for at brokke os og hvis vi bare trænger til en hygge shoppe tur sammen. Men er blevet med lidt mere afstand hvis man kan sige det sådan, nu er jeg mor, så nu er hun trådt lidt til side og lader mig være mor og hende være bedstemor, hvis i forstår hvad jeg mener.
Efter jeg er flyttet fra faren er hun så blevet lidt mere bedstemor og køber lidt ting til knægten og sørger for jeg har hans ynglings mad hjemme osv 
Her igår kom hun og gik en tur med ham og det har hun aldrig gjort før 
Anmeld