Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Risen

smillaluna skriver:

Ja der er jo en årsag til at de helst sku ligge derinde indtil uge 40.

Jeg er også overbevist om at jeg ikke går meget længere end til uge 34. Venter tvillinger og har siden uge 26 haft sindssygt mange plukveer. Min livmoderhals er dog ikke afkortet og det er jo gode tegn.

Er spændt på at høre om du snart bliver mor eller om han/hun beslutter sig for at blive derinde lidt endnu.

Det lyder fuldstændigt som jeg havde det.. Masser af dumme plukkeveer , men ikke forkortet livmoderhals hvilket jo var dejligt.. Har dine basser fået noget lungemodne ? .. 

Krydser for at vi begge når uge 37 ihvert fald !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Faith

Risen skriver:

Det lyder fuldstændigt som jeg havde det.. Masser af dumme plukkeveer , men ikke forkortet livmoderhals hvilket jo var dejligt.. Har dine basser fået noget lungemodne ? .. 

Krydser for at vi begge når uge 37 ihvert fald !

Ja jeg fik 2x lungemodner da jeg blev indlagt..... Det fik du vel osse i sin tid?

Ved du noget om om din livmoderhals er afkortet nu så?

Anmeld

23. maj 2010

Risen

smillaluna skriver:

Ja jeg fik 2x lungemodner da jeg blev indlagt..... Det fik du vel osse i sin tid?

Ved du noget om om din livmoderhals er afkortet nu så?

Okay .. det giver en vis tryghed så .. Ja det fik jeg også.. Hold kæ** det gjorde nas.. Men det var jo det værd.. 

Nej ved jeg ikke, men har læst mig til at slimproppen går fordi man har afkortet livmoderhals , men man kan jo finde alt mulige mærkeligt på nettet så ved snart ikke?! .. Skal til jm på fredag så må lige spørge hende, dog tror jeg ikke hun laver sådanne undersøgelser fordi jeg går i gruppe konsulation.. 

Anmeld

23. maj 2010

Faith

Risen skriver:

Okay .. det giver en vis tryghed så .. Ja det fik jeg også.. Hold kæ** det gjorde nas.. Men det var jo det værd.. 

Nej ved jeg ikke, men har læst mig til at slimproppen går fordi man har afkortet livmoderhals , men man kan jo finde alt mulige mærkeligt på nettet så ved snart ikke?! .. Skal til jm på fredag så må lige spørge hende, dog tror jeg ikke hun laver sådanne undersøgelser fordi jeg går i gruppe konsulation.. 

Ja det var da ikke ligefrem det mest behagelige. Men det gav helt sikkert en vis tryghed bagefter.

Nåh ja du skrev at du nok troede slimproppen var gået.... Men du lyder nu meget rolig. Der er jo heller ikke andet at gøre end at tage den med ro og så se tiden an. Men som du selv skrev tidligere så er det mega svært at vide hvilke symptomer man skal lytte efter når man ikke har nogen som helst erfaring. Der står jo alverdens mere eller mindre brugbare informationer på nettet.

Anmeld

23. maj 2010

Risen

smillaluna skriver:

Ja det var da ikke ligefrem det mest behagelige. Men det gav helt sikkert en vis tryghed bagefter.

Nåh ja du skrev at du nok troede slimproppen var gået.... Men du lyder nu meget rolig. Der er jo heller ikke andet at gøre end at tage den med ro og så se tiden an. Men som du selv skrev tidligere så er det mega svært at vide hvilke symptomer man skal lytte efter når man ikke har nogen som helst erfaring. Der står jo alverdens mere eller mindre brugbare informationer på nettet.

Ja det gør det.. Så ved man at de er lidt forberet på verdenen udenfor mavsen.. 

Ja altså kan jo ikke rigtig gøre andet end at vente og se.. Som du selv skriver er der jo alverdens informationer på godt og ondt, men det bedste er jo nok at danne egne erfaringer.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.