Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Risen

Jeg har tidligere oprettet et indlæg omkring smerter i venstre side af maven, nærmest nede ved lysken.. Igår begyndte jeg at få regelmæssige plukkeveer , ca 3 hver gang der var gået 10 min.. Men ved at det ofte går i sig selv igen så lagde mig bare i sengen og slappede af.. Vågnede så op med de mest smertefulde jag i venstre side af underlivet .. sådan mens smerter gange 20.. Hmm.. husker ikke ligament smerter som så slemme? .. Hvad kan det være?! .. Kan det havde været veer?.. Har stadig en smule, meen ikke noget så smertefuldt som igår.. ? 

Please hjælp, er en smule bekymret på  grund af tidligere indlæggelse med for tidlig fødsel.... 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville nok lige ringe til fg en gang og tage et smut derind og få kørt ctg... De kan i hvert fald se om det skulle være veer, for du skal naturligvis holdes øje med, hvis du får veer allerede nu!

Nu skulle jo gerne lige bage liiiidt videre på det lille vidunder

Håber det snart holder helt op, for det er da træls at du skal have ondt...

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Caroline86 skriver:

Jeg ville nok lige ringe til fg en gang og tage et smut derind og få kørt ctg... De kan i hvert fald se om det skulle være veer, for du skal naturligvis holdes øje med, hvis du får veer allerede nu!

Nu skulle jo gerne lige bage liiiidt videre på det lille vidunder

Håber det snart holder helt op, for det er da træls at du skal have ondt...

Ja var egentlig også min plan, men det er jo næsten stoppet helt og ligner slet ikke noget der er regelmæssigt mere.. Smerterne er i den grad også mindre end i nat, så tænker at det er gået i sig selv igen og at de nok ikke får meget ud af at kører den der CTG scanning.. 

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Risen skriver:

Ja var egentlig også min plan, men det er jo næsten stoppet helt og ligner slet ikke noget der er regelmæssigt mere.. Smerterne er i den grad også mindre end i nat, så tænker at det er gået i sig selv igen og at de nok ikke får meget ud af at kører den der CTG scanning.. 

Prøv at ringe til dem og forklar dem situationen... Kan sagtens være at de siger de ikke vil se dig, men for det meste vil de gerne have man kommer derind for en sikkerheds skyld!

Det kan også være rart for dem at de er forberedt på at du måske ringer en anden gang med samme problem

Anmeld

23. maj 2010

smokin

Risen skriver:

Jeg havde smerte i højre side af maven INDEN jeg fik rigtige veer. 

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Zette skriver:

Jeg havde smerte i højre side af maven INDEN jeg fik rigtige veer. 

Ja, men tror også jeg har haft rigtige veer i nat.. Men er jo så langt henne at de ikke vil stoppe fødselen.. så what to do..

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Caroline86 skriver:

Prøv at ringe til dem og forklar dem situationen... Kan sagtens være at de siger de ikke vil se dig, men for det meste vil de gerne have man kommer derind for en sikkerheds skyld!

Det kan også være rart for dem at de er forberedt på at du måske ringer en anden gang med samme problem

Ja det kan godt være jeg skal gøre det.. Ellers skal jeg til jm på fredag,.. Tror du godt man kan vente dertil eller?

Anmeld

23. maj 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Ja, men tror også jeg har haft rigtige veer i nat.. Men er jo så langt henne at de ikke vil stoppe fødselen.. så what to do..

Jeg ville altså også ringe til FG og spørge!

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Ansemusen skriver:

Jeg ville altså også ringe til FG og spørge!

Jamen når der ikke rigtigt er noget nu ?! 

Anmeld

23. maj 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Jamen når der ikke rigtigt er noget nu ?! 

Jeg ville bare altid hellere være på den sikre side og ringe og spørge. Jeg var selv vildt nervøs tidligere i graviditeten en nat hvor jeg havde mange smerter. Jeg ringede og hun mente bestemt det var ligamentssmerter som kan være sindssygt smertefulde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.