Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Risen

Ansemusen skriver:

Jeg ville bare altid hellere være på den sikre side og ringe og spørge. Jeg var selv vildt nervøs tidligere i graviditeten en nat hvor jeg havde mange smerter. Jeg ringede og hun mente bestemt det var ligamentssmerter som kan være sindssygt smertefulde!

Hvor vildt hvis det "bare" var ligamentsmerter i nat..   Så dør jeg til fødslen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Risen

Flere svar? Nogle flere der kender til det?

Anmeld

23. maj 2010

lululupo

Hmmmm lyder mystisk, prøv at ringe for at være sikker på hvad det var!!! Var massagen forresten god???

Anmeld

23. maj 2010

Faith

Det lyder bestemt som veer. Jeg var indlagt hele sidste uge på Skejby med de smerter som du beskriver samt om i lænden, og der var ingen tvivl om at det var veer på den kurve de kørte.

Anmeld

23. maj 2010

Risen

smillaluna skriver:

Det lyder bestemt som veer. Jeg var indlagt hele sidste uge på Skejby med de smerter som du beskriver samt om i lænden, og der var ingen tvivl om at det var veer på den kurve de kørte.

Tror faktisk også det var en slags veer, men har jo ikke prøvet rigtige veer før så det er jo svært at sige.. Men har lige fundet ud af at slimproppen vist er gået , så det kunne muligvis hænge sammen.. hmm ! Spændende men for tidligt endnu sys jeg..

Anmeld

23. maj 2010

Faith

Risen skriver:

Tror faktisk også det var en slags veer, men har jo ikke prøvet rigtige veer før så det er jo svært at sige.. Men har lige fundet ud af at slimproppen vist er gået , så det kunne muligvis hænge sammen.. hmm ! Spændende men for tidligt endnu sys jeg..

Hvor langt er du henne?

Nej det er lidt svært når man ikke rigtig har noget at sammenligne med.

Anmeld

23. maj 2010

Risen

Er 34+6 idag.. 

Anmeld

23. maj 2010

Faith

Risen skriver:

Er 34+6 idag.. 

Ja det er jo lige tidligt nok, men din lille bebs ville sagtens kunne klare den hvis det viser sig at det er nu.

Jeg var 26+4 da jeg blev indlagt og de sagde der var sådan ca 60% chance for overlevelse. Når man når til uge 28 er der 80% chance og uge 29 90%. Jeg er 28+3 i morgen så det går helt sikkert den rigtige vej.

Men krydser da fingre for at din bebs bliver derinde nogle uger endnu, det ville jo være bedst.

Anmeld

23. maj 2010

Risen

smillaluna skriver:

Ja det er jo lige tidligt nok, men din lille bebs ville sagtens kunne klare den hvis det viser sig at det er nu.

Jeg var 26+4 da jeg blev indlagt og de sagde der var sådan ca 60% chance for overlevelse. Når man når til uge 28 er der 80% chance og uge 29 90%. Jeg er 28+3 i morgen så det går helt sikkert den rigtige vej.

Men krydser da fingre for at din bebs bliver derinde nogle uger endnu, det ville jo være bedst.

Ja jeg ved det.. Var også indlagt i uge 28  , hvor de sagde at min milepæl var uge 34, så ville de lade mig føde stille og roligt.. Meen synes nu bare det ville være bedst i efter fulde uge 37.. 

Anmeld

23. maj 2010

Faith

Risen skriver:

Ja jeg ved det.. Var også indlagt i uge 28  , hvor de sagde at min milepæl var uge 34, så ville de lade mig føde stille og roligt.. Meen synes nu bare det ville være bedst i efter fulde uge 37.. 

Ja der er jo en årsag til at de helst sku ligge derinde indtil uge 40.

Jeg er også overbevist om at jeg ikke går meget længere end til uge 34. Venter tvillinger og har siden uge 26 haft sindssygt mange plukveer. Min livmoderhals er dog ikke afkortet og det er jo gode tegn.

Er spændt på at høre om du snart bliver mor eller om han/hun beslutter sig for at blive derinde lidt endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.