kiks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

line melias mor

takker for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

hej alle sammen. kom til at tænke på hvad for nogle kiks i giver jeres børn. min mor siger at marie kiks ikke er så gode for dem når de er små så ville lige hører jer hvad jeres børn får

Nicoali får skorper eller riskiks.. Han begyndte da han var 6mdr..

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Liam spiser økologiske fiberskorper, det er et klart hit herhjemme Ellers får han en sjælden gang de der dyre kiks fra Hipp.

(Han er i øvrigt 6 mdr og 2 dage)

Anmeld

23. maj 2010

BabyStella!

line melias mor skriver:

hej alle sammen. kom til at tænke på hvad for nogle kiks i giver jeres børn. min mor siger at marie kiks ikke er så gode for dem når de er små så ville lige hører jer hvad jeres børn får

Min datter her HELT VILD med Digestiver

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

melia har fået kiks for første gang i går og blev da helt i tvivl om det var for tidligt men når i siger seks måneder så passer det jo meget godt

Anmeld

23. maj 2010

Kamelia

WiitrioeN skriver:

Daniella får marie kiks, tuc kiks, digistive osv. og det har hun fået siden hun var 10-12 måneder...

......phuuuu godt vi ikke er de eneste!!!!

Anmeld

23. maj 2010

4xGreve

Kamelia skriver:

......phuuuu godt vi ikke er de eneste!!!!

kender godt den der følgelse der hvor man sidder og tager sig til hovedet og tænker er jeg virkelig den enste?? - men ja dejligt at vide man ikke r den eneste vil også sige det er rart at vide vi ikke er de eneste hehe

Anmeld

23. maj 2010

Monica

Jeg har en opskrift på nogle rimelige sunde børnekiks hvis I vil have en opskrift? Min DP giver dem også til ungerne...

Monica

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

Monica skriver:

Jeg har en opskrift på nogle rimelige sunde børnekiks hvis I vil have en opskrift? Min DP giver dem også til ungerne...

Monica

jaaaaaaaaaa tak

Anmeld

23. maj 2010

N&J

Nikita får riskiks, grov knækbrød og forskellige økokiks. (hun får så mariekiks når hun er hjemme ved mine forældre.. ) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.