Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle sammen. kom til at tænke på hvad for nogle kiks i giver jeres børn. min mor siger at marie kiks ikke er så gode for dem når de er små så ville lige hører jer hvad jeres børn får
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mathias får økologiske speltkiks eller økologiske skorper
Wasa har lavet nogle små kikseformede knækbrød med enten salt eller sesam. Freja ELSKER dem. Riskiks er også et hit.
Viktor får kiks fra bisca (tror jeg de hedder) de laver forskellige kiks, her har vi prøvet rugkiks med kommen, grønsagskiks og en anden jeg ikke kan huske, men de tre elsker han. Viktor får også kun mariekiks hvis han er inde og besøge fx sin mormor og det er dem hun har. Jeg synes heller ikke det gør noget når det bare ikke er dem de får til daglig
Simone er 9 mdr, og hun får stadig kun riskiks, det er hun yderst tilfres med.
Riskiks... Men han må godt få alle andre slags kiks også, for det er meget sjældent han overhovedet får kiks
hvornår begyndte i at give jeres børn kiks?
vores drenge på smrat 11 måneder får en kiks engang imellem.. det kan være marie kiks-riskiks-grovkiks...
Daniella får marie kiks, tuc kiks, digistive osv. og det har hun fået siden hun var 10-12 måneder...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128