kiks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.445 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

line melias mor

hej alle sammen. kom til at tænke på hvad for nogle kiks i giver jeres børn. min mor siger at marie kiks ikke er så gode for dem når de er små så ville lige hører jer hvad jeres børn får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

sarahb

her får vores søn ikke bare marie kiks, det er MEGET sjældent.
Ellers får ham multi kiks med frugt, de er dyre, men det er dem vi køber til ham..

Anmeld

23. maj 2010

Kala

Mathias får økologiske speltkiks eller økologiske skorper

Anmeld

23. maj 2010

Skouboe

Wasa har lavet nogle små kikseformede knækbrød med enten salt eller sesam. Freja ELSKER dem. Riskiks er også et hit.

Anmeld

23. maj 2010

Moar'en

Viktor får kiks fra bisca (tror jeg de hedder) de laver forskellige kiks, her har vi prøvet rugkiks med kommen, grønsagskiks og en anden jeg ikke kan huske, men de tre elsker han. Viktor får også kun mariekiks hvis han er inde og besøge fx sin mormor og det er dem hun har. Jeg synes heller ikke det gør noget når det bare ikke er dem de får til daglig

Anmeld

23. maj 2010

Decoban

Simone er 9 mdr, og hun får stadig kun riskiks, det er hun yderst tilfres med.

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Riskiks... Men han må godt få alle andre slags kiks også, for det er meget sjældent han overhovedet får kiks

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

hvornår begyndte i at give jeres børn kiks?

Anmeld

23. maj 2010

nannanadja

vores drenge på smrat 11 måneder får en kiks engang imellem.. det kan være marie kiks-riskiks-grovkiks...

Anmeld

23. maj 2010

4xGreve

Daniella får marie kiks, tuc kiks, digistive osv. og det har hun fået siden hun var 10-12 måneder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.