en til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Mathilde

Sådan havde jeg det især da Celina var helt lille... Jeg ville gerne være gravid igen, mærke liv inde i maven, gå og glæde mig til at skulle føde osv., men det er gået over

Celina er godt 10 mdr og jeg ser da frem til at hun forhåbentlig skal være storesøster engang i fremtiden, men slet ikke nu.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

L-Mortil3

Linek skriver:

nu er det 2 måneder siden jeg fødte min lille pige & jeg synes hun vokser alt for hurtigt - vil bare lige høre om det er helt normalt at ville have en til lille baby, når den anden vokser så hurtigt, eller om det bare er mig .

- og så vil jeg lige tilføje, at jeg altså ikke har tænkt mig at få en til allerede (:

Jeg synes knap nok vi nåede hjem fra sygehuset før æggestokkene klaprede efter en ny bebs

Nu er Liam 6 mdr, og lysten er større end nogensinde

Så det er vist helt normalt hehe

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

jeg havde også vildt lyst. Man savner dem helt vildt som små bitte babyer..

min følelse aftog dog heldigvis igen, det ville jeg ikke kunne klare..
Men nu er vores søn snart 20 mdr og jeg venter mig. Han når lige at blive 2år og det synes jeg er fint..

Og det var da tidligt med skoldkopper, men så er det overstået. og du skal ikke tænke over det mere.
Go bedring med hende.

Anmeld

23. maj 2010

Vial

Leonora skriver:

Ha ha ha ha ja du får jo sikkert nok at se til.....

Synes lige du skal vide at jeg synes det er mega meget super sejt at du har valgt at få tvillinger når du er alene....så fedt....glæder mig vildt til at følge dig...

Min bedste venindes datter hedder også viola, så synes dit valgt er skøøøønt....

KH louise (mor til Leonora)

Tak :-) Ja, Viola er et smukt navn. Min datter bliver opkaldt efter en blomst og min søn efter et jordegern. Man kan sige at begge dele lever i naturen... Hehe

Jeg har ikke valgt at være alene med tvillinger. Jeg valgte at få et barn alene. Havde jeg vidst det blev til to, så var jeg løbet skrigende bort ;-) Heldigvis er man sådan indrettet, at man kun fortryder de børn man ikke fik. Så abort kunne jeg ikke drømme om. Fra jeg så de to hjerteblink til scanningen, så var de begge to mere end velkomne.

Super sødt navn du har valgt til din lille datter. Det er et navn med pondus, synes jeg.

Anmeld

23. maj 2010

Leonora

KaMa skriver:

Tak :-) Ja, Viola er et smukt navn. Min datter bliver opkaldt efter en blomst og min søn efter et jordegern. Man kan sige at begge dele lever i naturen... Hehe

Jeg har ikke valgt at være alene med tvillinger. Jeg valgte at få et barn alene. Havde jeg vidst det blev til to, så var jeg løbet skrigende bort ;-) Heldigvis er man sådan indrettet, at man kun fortryder de børn man ikke fik. Så abort kunne jeg ikke drømme om. Fra jeg så de to hjerteblink til scanningen, så var de begge to mere end velkomne.

Super sødt navn du har valgt til din lille datter. Det er et navn med pondus, synes jeg.

Nå ja du ku jo ik vide at der kom to..... Synes stadig det er sejt at du valgte at få et barn alene...Det havde jeg også gjort hvis ik lige jeg havde manden. Har altid drømt om at få børn og det hele lever fuldt ud op til mine forventninger...det er det mest fantastiske i hele verden at blive mor....trods søvnløse nætter og alle de andre besymringer der følger med...

Ja kan kun sige at du skal glæde dig....det gør du nok i forvejen...og tak fordi du kan li min datters navn

Har du det hele klart til de kommer???

HK Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.