en til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2010

Tulle28

Linek skriver:

nu er det 2 måneder siden jeg fødte min lille pige & jeg synes hun vokser alt for hurtigt - vil bare lige høre om det er helt normalt at ville have en til lille baby, når den anden vokser så hurtigt, eller om det bare er mig .

- og så vil jeg lige tilføje, at jeg altså ikke har tænkt mig at få en til allerede (:

Jeg ved ikke om det er normalt - men jeg har det lige sådan. Jeg kunne ikke tænke mig en til LIGE nu, men synes også bare at det går så hurtigt... Lige pludselig er de jo ikke små mere! Det er bare om at nyde det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Margorie

Jeg havde det præcis lige sådan, så det er nok meget normalt   Ventede dog 'helt' til min datter var to år med at blive gravid igen

Anmeld

22. maj 2010

Maddox

Jeg var allermest skruk i de første dage efter jeg havde født, og tænkte "det her kan bare ikke være sidste gang!?"

Det har aftaget lidt, jo ældre han er blevet... og nu er tanken mere "gider jeg virkelig starte forfra, på alt det her én gang til!?"

Anmeld

22. maj 2010

Cris

Diana... skriver:

ÅHH ja det er helt normalt at gå med de tanker du har jo lige oplevet det mest fantastiske i hele verden og det vil man bare igennem igen  Jeg var så MEGA skruk til jeg var omk 4 måneder henne så begynde jeg at vende tanken lidt den anden vej og nu er han 15 måneder og skal være storebror til januar. 

Tillykke! Det vidste jeg ikke!

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Cris skriver:

Tillykke! Det vidste jeg ikke!

Tak søde dig jeg har lige lavet et indlæg idag om det det er helt nyt vi fandt selv ud af det i morges  

Anmeld

22. maj 2010

tumle81

Niks, kunne også sagten tænke mig flere, men men men tænker jeg helt realistisk ønsker jeg ikke flere børn. Jeg har tre, en på 6 år, en på knap 3 år og en på 7 mdr. Jeg har ellers år nok endnu at blive mor i, er kun lige blevet 29 år... Desværre har jeg haft slem bækkenløsning med alle tre, og ønsker at være fri i mine indkøb til børnene (tøj, ferier osv osv) og så kan vores økonomi ikke klare flere ;-)

knus Kathrina

Anmeld

23. maj 2010

Leonora

Linek skriver:

nu er det 2 måneder siden jeg fødte min lille pige & jeg synes hun vokser alt for hurtigt - vil bare lige høre om det er helt normalt at ville have en til lille baby, når den anden vokser så hurtigt, eller om det bare er mig .

- og så vil jeg lige tilføje, at jeg altså ikke har tænkt mig at få en til allerede (:

Hey

Min datter er 2 år og jeg fik også hurtigt trang til at have et spædbarn i mine arme...venter dog lige lidt med nr 2 endnu.....

Så det er nok meget normalt det du føler...

Vil forresten lige sige at jeg synes du er super sej og jeg er sikker på at du er en fantastisk mor trods din alder...og fuck du er sku go til at have veer......Tager hatten af for dig

Held og lykke fremover

KH Louise, (mor til Leonora)

Anmeld

23. maj 2010

Svei

Måske især når man kun har et barn i forvejen

Anmeld

23. maj 2010

Vial

Det lyder dejligt, at I har det sådan :-)

Jeg tvivler på, at jeg får det sådan, når jeg om 3 mdr bliver alenemor til tvillinger :-) Jeg kom dog lige i tanke om, at der er lavet en undersøgelse som viser, at over halvdelen af alle tvillingemødre ønsker at anden omgang også bliver tvillinger. Dét synes jeg også er helt vidunderligt :-)

Anmeld

23. maj 2010

Leonora

KaMa skriver:

Det lyder dejligt, at I har det sådan :-)

Jeg tvivler på, at jeg får det sådan, når jeg om 3 mdr bliver alenemor til tvillinger :-) Jeg kom dog lige i tanke om, at der er lavet en undersøgelse som viser, at over halvdelen af alle tvillingemødre ønsker at anden omgang også bliver tvillinger. Dét synes jeg også er helt vidunderligt :-)

Ha ha ha ha ja du får jo sikkert nok at se til.....

Synes lige du skal vide at jeg synes det er mega meget super sejt at du har valgt at få tvillinger når du er alene....så fedt....glæder mig vildt til at følge dig...

Min bedste venindes datter hedder også viola, så synes dit valgt er skøøøønt....

KH louise (mor til Leonora)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.