en til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Millesmammi

nu er det 2 måneder siden jeg fødte min lille pige & jeg synes hun vokser alt for hurtigt - vil bare lige høre om det er helt normalt at ville have en til lille baby, når den anden vokser så hurtigt, eller om det bare er mig .

- og så vil jeg lige tilføje, at jeg altså ikke har tænkt mig at få en til allerede (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

line melias mor

min datter er knap seks måneder og jeg har haft lysten til at få en i omkring 2 måneder.

Anmeld

22. maj 2010

4kløver

Nej  Min pige  er snart 7 måneder og jeg vil også ha en til som bliver den sidste

Anmeld

22. maj 2010

Millesmammi

line melias mor skriver:

min datter er knap seks måneder og jeg har haft lysten til at få en i omkring 2 måneder.

godt så det ik kun mig

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

ÅHH ja det er helt normalt at gå med de tanker du har jo lige oplevet det mest fantastiske i hele verden og det vil man bare igennem igen  Jeg var så MEGA skruk til jeg var omk 4 måneder henne så begynde jeg at vende tanken lidt den anden vej og nu er han 15 måneder og skal være storebror til januar. 

Anmeld

22. maj 2010

Millesmammi

Diana... skriver:

ÅHH ja det er helt normalt at gå med de tanker du har jo lige oplevet det mest fantastiske i hele verden og det vil man bare igennem igen  Jeg var så MEGA skruk til jeg var omk 4 måneder henne så begynde jeg at vende tanken lidt den anden vej og nu er han 15 måneder og skal være storebror til januar. 

ej hvor dejligt

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Linek skriver:

ej hvor dejligt

Ha ha så lige din datter har fået skoldkopper Vær GLAD for hun har fået det så tidligt  Jo tidligere de får det jo mindre påvirket bliver de af det. Jeg var nærmest på jagt efter skoldkopper ha ha 

Anmeld

22. maj 2010

Millesmammi

Diana... skriver:

Ha ha så lige din datter har fået skoldkopper Vær GLAD for hun har fået det så tidligt  Jo tidligere de får det jo mindre påvirket bliver de af det. Jeg var nærmest på jagt efter skoldkopper ha ha 

det er lang tid siden hun havde det

har bare ik fået lavet min status om og hun var slet ik påvirket a det

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Linek skriver:

det er lang tid siden hun havde det

har bare ik fået lavet min status om og hun var slet ik påvirket a det

Nåå ok ha ha Nej vel rart at få det overstået ikk 

Du må havde en god aften 

Kram til dig. 

Anmeld

22. maj 2010

Millesmammi

Diana... skriver:

Nåå ok ha ha Nej vel rart at få det overstået ikk 

Du må havde en god aften 

Kram til dig. 

tak i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.