Lagkage på begynder-niveau

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Dot D

Baagøe skriver:

Hvad med at folde staniol rundt om så? Kunne det være en mulighed? Eller hvis du har en skål i nogenlund samme størrelse 

Evt. en gryde med samme mål.... Ellers kan du jo lave en ring af pap, pakket ind i husholdningsfilm, det virker også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

otlitrom

Dot D skriver:

Evt. en gryde med samme mål.... Ellers kan du jo lave en ring af pap, pakket ind i husholdningsfilm, det virker også

Æv, du kom først Den med pappet skulle jeg lige til at foreslå

Anmeld

21. maj 2010

Pige2009

Dot D skriver:

Det er ikke mig der spørger Det var mine forslag til TS

Anmeld

21. maj 2010

Dot D

Baagøe skriver:

Det er ikke mig der spørger Det var mine forslag til TS

Ved jeg godt, fik trykket for hurtigt, hi hi hi, regnede med at hun læste videre

Anmeld

21. maj 2010

Dot D

kitty skriver:

Æv, du kom først Den med pappet skulle jeg lige til at foreslå

To sjæle én tanke............

Anmeld

21. maj 2010

JustAnotherName

Tak for Jeres forslag, hvor er I søde.
Den bliver dog først lavet imorgen, inden gæsterne kommer...

Hvis jeg laver den i en gryde, så bliver den vel tumlet omkuld, når jeg skal forsøge at få den ud af gryden igen? 

Men ideen med pap omviklet af husholdningsfilm kunne nu nok fikses.

Jeg havde ellers nok bare forestillet mig, at ligge først lag lagkagebund på et fad, og så bygge den op....

Jeg mangler mest bare ideen til, hvordan jeg får den til at se flot ud?!

Anmeld

22. maj 2010

Katjaro

Vil lige sige at jeg aldrig har haft problemer med at flødeskummet flød ud selv om den blev lavet dagen før (mener personligt at en lagkage er bedst dagen efter den er lavet )

Mht. pynt.

Så kan du (i hvertfald i Kvickly) købe forskelligt kage pynt - mener det er Dr. Oetker der har det. Man kan også købe noget rød glasur på tube så det er nemt at skrive navn på alm. glasur. Ellers har Dicte altid elsket enten sølvperler eller krymmel der drysses på mens glasuren stadigvæk er blød.

Og den med flødeskum op af siderne for at gøre den fin - lyder som en god ide.

Knus og tillykke med hende.

Katja

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

Katjaro skriver:

Vil lige sige at jeg aldrig har haft problemer med at flødeskummet flød ud selv om den blev lavet dagen før (mener personligt at en lagkage er bedst dagen efter den er lavet )

Mht. pynt.

Så kan du (i hvertfald i Kvickly) købe forskelligt kage pynt - mener det er Dr. Oetker der har det. Man kan også købe noget rød glasur på tube så det er nemt at skrive navn på alm. glasur. Ellers har Dicte altid elsket enten sølvperler eller krymmel der drysses på mens glasuren stadigvæk er blød.

Og den med flødeskum op af siderne for at gøre den fin - lyder som en god ide.

Knus og tillykke med hende.

Katja

TAk 

Anmeld

22. maj 2010

ekzunz

Jeg ville altså lige blande lidt af flødeskummet i kagecremen - så bliver den meget bedre. 

Når jeg laver banan-lagkage plejer jeg at blande kagecreme, flødeskum og hakket chokolade og det lægger jeg så sammen med banan i begge lag....mums...

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

Znuzke skriver:

Jeg ville altså lige blande lidt af flødeskummet i kagecremen - så bliver den meget bedre. 

Når jeg laver banan-lagkage plejer jeg at blande kagecreme, flødeskum og hakket chokolade og det lægger jeg så sammen med banan i begge lag....mums...

Det lyder rigtig lækkert. Tak, dét vil jeg prøve at gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.