Kære kage-engasiaster.
Jeg er total grøn (som i fuldstændig nybegynder), når det kommer til at samle en lagkage. Så nu søger jeg råd herinde....
HVORDAN BYGGER MAN EN LAGKAGE ???
Den skal ikke være særlig fancy (jeg kan på INGEN måde lave alt det dersens smarte MMF-pynt - det vil jeg slet ikke give mig i kast med) ....men jeg vil selvfølgelig gerne have at den SMAGER GODT, og at den bliver fiiiiin, da det er til min datters 1-års fødselsdag imorgen.
Ingredienserne til den er :
3 stk. lagkagebunde
bananer
kagecreme
daim chokolade (som jeg selv hakker i småstykker)
Flødeskum
Rød farve
......evt. rutebiler ...men dem regnede jeg egentlig ikke med at ville bruge.
Jeg kan nemlig en opskrift, hvor flødskum blandes med daimstykker og knuste rutebiler, så det bliver sådan en choko-skum med chokolade-stykker. Og den smager dejlig! Men den lavede jeg nemlig til min ældste datters 1-års fødselsdag. Og jeg vil gerne have, at det skal være noget andet denne gang.
Så jeg tænkte, at der kunne komme banan i denne i stedet for.
Og om man evt. kan tilsætte fløden lidt rød farve, så det blev tøset at se på? Eller på én eller anden måde pynte kagen ovenpå (hvordan?), så jeg kunne få skrevet navn og 1 ÅR på kagen....
Men jeg er virkelig usikker på, hvordan jeg skal gribe det an.
Helt seriøst - sådan fra lag til lag : HVORDAN BYGGER JEG EN LÆKKER LAGKAGE ???
Jeg håber I er nogle stykker derude, som har en ide eller et forslag, og som gider bruge 5 minutter på, at skrive til mig. På forhånd 1000 tak.
....Og jeg håber ikke, at mit indlæg virker alt for tåbeligt og dumt 
Anmeld