molle85 skriver:
Idag er min datter 3 md og skulle ha sin vaccination, Åhh det lille pus stak i et stort hyl da hun fik det første stik og jeg gjorde alt for at trøste hende
og så fik hun nr og der blev hun meget mere ked af det, jeg kunne næsten ikke ha at hun blev så ked af det så jeg var næsten os ved at tude.. Mors lille prinsesse 
Heldigvis var hun ved godt mod 5 min efter og smilte over hele hovdet, men hvor er det dog svært at se sin lille datter være så ked af det..
Andre der lige har været turen igennem eller skal inden så længe?
Jeg overlod det til lægen og sygeplejesken da han skulle have sit 3 mdr's stik... Men læs lige dette nedenunder før i tænker; sikke da en mor....
Vi var lige kommet hjem efter han en søndag nat blev akut opereret i 5½ time. Da de skulle finde en åre var der 2 sygeplejesker og en læge. Alt jeg kunne se var hans små ben der gik som trommestikker af smerte og så hans skrig - både fordi de måtte holde og fordi ham lægen ikke kunne finde en åre. Ved 6. forsøg opgav han og tilkaldte en ny læge, der valgte vi at gå ud og gik så langt væk vi ikke kunne høre ham.
Men alle de andre har jeg selv holdt ham og han siger intet til at blive stukket. Han vil blot hjælpe til med at holde sprøjten og trykke vaccinen ned...
Anmeld