Vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.624 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

molle85

Idag er min datter 3 md og skulle ha sin vaccination, Åhh det lille pus stak i et stort hyl da hun fik det første stik og jeg gjorde alt for at trøste hende og så fik hun nr og der blev hun meget mere ked af det, jeg kunne næsten ikke ha at hun blev så ked af det så jeg var næsten os ved at tude.. Mors lille prinsesse

Heldigvis var hun ved godt mod 5 min efter og smilte over hele hovdet, men hvor er det dog svært at se sin lille datter være så ked af det..

Andre der lige har været turen igennem eller skal inden så længe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Mira0911

molle85 skriver:

Idag er min datter 3 md og skulle ha sin vaccination, Åhh det lille pus stak i et stort hyl da hun fik det første stik og jeg gjorde alt for at trøste hende og så fik hun nr og der blev hun meget mere ked af det, jeg kunne næsten ikke ha at hun blev så ked af det så jeg var næsten os ved at tude.. Mors lille prinsesse

Heldigvis var hun ved godt mod 5 min efter og smilte over hele hovdet, men hvor er det dog svært at se sin lille datter være så ked af det..

Husker tydeligt første gang min datter skulle have vaccine... Jeg var selv ved at tude... Nøj jeg synes det var hårdt at se og høre...

Bagefter smilede hun til lægen...

Anmeld

21. maj 2010

Moar'en

molle85 skriver:

Vi skal snart afsted til 15 mdr. Hvis det går dig meget på så kan du jo give hende EMLA plaster (tryllecreme) på, det har vi altid gjort og det har gjort det meget mindre smertefuldt. Min læge fortalt mig at nr. 2 stik altid er det væreste, det er den mod pneumokok og den gør ondt. Det er også den der nomalt giver feber hvis de får det.

Anmeld

21. maj 2010

molle85

Moar'en skriver:

Vi skal snart afsted til 15 mdr. Hvis det går dig meget på så kan du jo give hende EMLA plaster (tryllecreme) på, det har vi altid gjort og det har gjort det meget mindre smertefuldt. Min læge fortalt mig at nr. 2 stik altid er det væreste, det er den mod pneumokok og den gør ondt. Det er også den der nomalt giver feber hvis de får det.

tryllecrem, det var da klart til at overveje, syntes godt nok det er synd det gør så ondt på dem.. Uhhh I DONT LIKE IT..

Nå men heldigvis er hun ved godt mod intil videre og sover ude i banevognen, i øvrit er det da bare møg varmt idag..

Izabell ligger kun med en body på og så har hun dynen over sig, hun sveder helt vildt hvis hun har mere tøj på..

Hvor meget har jeres små på i denne varme?

Anmeld

21. maj 2010

Moar'en

molle85 skriver:

tryllecrem, det var da klart til at overveje, syntes godt nok det er synd det gør så ondt på dem.. Uhhh I DONT LIKE IT..

Nå men heldigvis er hun ved godt mod intil videre og sover ude i banevognen, i øvrit er det da bare møg varmt idag..

Izabell ligger kun med en body på og så har hun dynen over sig, hun sveder helt vildt hvis hun har mere tøj på..

Hvor meget har jeres små på i denne varme?

De er lidt små dyre de pladstre (70 kr for 2) men det hele værd synes jeg.

Ja det er bare total godt vejr idag. Viktor står i gargen så køligt, han sover lige nu med body og bukser på. Men jeg tror vi skal have mere af hvis det fortsætter.

Krydser fingere for i forblir feber frie

Anmeld

21. maj 2010

molle85

Moar'en skriver:

Ja det er bare total godt vejr idag. Viktor står i gargen så køligt, han sover lige nu med body og bukser på. Men jeg tror vi skal have mere af hvis det fortsætter.

De 70 kr betaler jeg gerne, hvornår plejer de at få feber hvis de får det efter vaccinen?

Anmeld

21. maj 2010

Moar'en

molle85 skriver:

De 70 kr betaler jeg gerne, hvornår plejer de at få feber hvis de får det efter vaccinen?

Viktor har fået det om eftermiddagen/aftenen når han er vaccineret om formiddagen. Men det har egentlig aldrig været slem, han har bare sovet endnu mere. Men husk der er mange der går fri af det.

Anmeld

21. maj 2010

Mathilde

Åh ha jeg kan sagtens forstå at du var ved at tude!

Da Celina skulle have 3 mdr vaccine var jeg ved at hyle bare da vi kom ind i lokalet, så jeg valgte at lade Frederik klare det og gik ud imens...

Det samme gjorde jeg ved 5 mdr  vaccinen.

Anmeld

21. maj 2010

Tulle28

molle85 skriver:

Ja - om halvanden måned. Jeg frygter det allerede, bliver også så ked af det, hvis hun er ked af det eller bliver forskrækket over noget... Klynk

Anmeld

21. maj 2010

Tulle28

Moar'en skriver:

Hvor kan man købe de plastre henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.