Åhh får min mand hjem i morgen:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Jamen Fyn er et vidunderlig plet på det danske landkort:0)

Ja der er nogle stykker herinde som på en eller anden sjov facon betyder noget og som virkelig har vækket ens interesse og som man et eller andet sted på sigt kunne se en veninde i - men afstandende sætter jo sine begrænsninger:0(

Ja nu er der kun 11 timer tilbage -  Så skal der kysses:0) ( he he børnene sover når han træder ind af døren)

Ja her i starten er jeg ikke så god til at komme længere end odense. Har været hos mine forældre i Varde 1 gang, men det var også en hård tur. Det hjælper når hun bliver lidt større.... ;-) 

Ha ha ha....jaa...SÅ skal der kysses og hygges :-) Det bliver da fantastisk! Er sikker på, at han glæder sig lige så meget som dig. Vi fik et "normalt" kæresteliv 5 uger efter fødslen!! Det var bare så dejligt igen at føle sig som et rigtigt par!! Glæder mig også meget til min mand kommer hjem, selvom han jo næsten lige er taget afsted ;-) 

Kæmpe krammer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Valle81

BlyViol skriver:

der er bare ikke noget som genforelskelse i sin dejlige mand jeg har ikke sluppet den første forelskelse endnu, håber aldrig det går væk

Nej lige nøjagtig:0)

Jeg kører også stadig på den første - den er bare blevet ekstra forstærket:0)

Vi har kun været sammen i lidt over halvandet år, så den første har slet ikke noget at lægge sig:0)

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Nej lige nøjagtig:0)

Jeg kører også stadig på den første - den er bare blevet ekstra forstærket:0)

Vi har kun været sammen i lidt over halvandet år, så den første har slet ikke noget at lægge sig:0)

hvor sjovt, vi har også kun været sammen i godt 15 måneder er det så, så den første har SLET ikke lagt sig endnu og hvis jeres stadig holder(forelskelsen) efter at have fået Anton, så er jeg slet ikke nervøs for at skulle være moar om 4 dage

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Ja her i starten er jeg ikke så god til at komme længere end odense. Har været hos mine forældre i Varde 1 gang, men det var også en hård tur. Det hjælper når hun bliver lidt større.... ;-) 

Ha ha ha....jaa...SÅ skal der kysses og hygges :-) Det bliver da fantastisk! Er sikker på, at han glæder sig lige så meget som dig. Vi fik et "normalt" kæresteliv 5 uger efter fødslen!! Det var bare så dejligt igen at føle sig som et rigtigt par!! Glæder mig også meget til min mand kommer hjem, selvom han jo næsten lige er taget afsted ;-) 

Kæmpe krammer 

Ja jo ældre de bliver jo nemmere bliver det også at komme rundt. Vi skal til barnedåb i Esbjerg her om nogle uger - og jeg glæder mig - men kan næsten ikke overskue alt det køren og en lille baby og alle de mennesker og sådan, men det skal nok gå:0)

Jo der skal hygges  - og glæder mig til at kæreste den:0) Det har der ikke være meget tid til - dog har der været tid til lidt mere end kyssen:0) Havde slet ingen komplikationer i forbindelse med fødslen så vi sprang på hinanden efter 14 dage:0) He he

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

BlyViol skriver:

hvor sjovt, vi har også kun været sammen i godt 15 måneder er det så, så den første har SLET ikke lagt sig endnu og hvis jeres stadig holder(forelskelsen) efter at have fået Anton, så er jeg slet ikke nervøs for at skulle være moar om 4 dage

Ja lidt sjovt, men også underligt at tænke på at vi har været gravide næsten halvdelen af den tid vi har været kærester:0)

Nej der er intet at frygte:0)

Og tænk - kun 4 dage til den store store dag:0) Det er så spændende. Håber ks går glat og kan slet ikke vente med at se billeder:0)

Anmeld

21. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Ja jo ældre de bliver jo nemmere bliver det også at komme rundt. Vi skal til barnedåb i Esbjerg her om nogle uger - og jeg glæder mig - men kan næsten ikke overskue alt det køren og en lille baby og alle de mennesker og sådan, men det skal nok gå:0)

Jo der skal hygges  - og glæder mig til at kæreste den:0) Det har der ikke være meget tid til - dog har der været tid til lidt mere end kyssen:0) Havde slet ingen komplikationer i forbindelse med fødslen så vi sprang på hinanden efter 14 dage:0) He he

Ha ha....KANON!!!  14. dage er flot klaret. Så havde du en glad mand, fniis!!! Jeg blev bare klippet lidt, men var bange for, at det gjorde ondt. Men det gjorde det ikke ;-)

God tur til Esbjerg....er nu glad for jeg ikke bor derover mere. Synes det er lidt kedeligt...men nå...det er jo der, jeg kommer fra :-) Det må man ikke glemme!! Det kan godt være hårdt at køre langt - men det er nok mest det, at man ikke er hjemme, som er hårdt. De kan jo godt mærke det!!

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Ja lidt sjovt, men også underligt at tænke på at vi har været gravide næsten halvdelen af den tid vi har været kærester:0)

Nej der er intet at frygte:0)

Og tænk - kun 4 dage til den store store dag:0) Det er så spændende. Håber ks går glat og kan slet ikke vente med at se billeder:0)

ja jeg sagde også så sent som igår, at så tålmodig og sød min kæreste har været de 15 mdr, hvor de 9 af dem har været med en hormonella, så må han godt nok være glad for mig eller bare meget tålmodig, hehe... er spændt på den nye tid vi går i møde, for selvom vi har været sammen i "hele 15 mdr" så dukker dr nye sider og ting frem af og til kender du ikke det?

Ja, det er lige om lidt hun kommet og jeg billedspammer baby.dk for vildt hehe

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Ha ha....KANON!!!  14. dage er flot klaret. Så havde du en glad mand, fniis!!! Jeg blev bare klippet lidt, men var bange for, at det gjorde ondt. Men det gjorde det ikke ;-)

God tur til Esbjerg....er nu glad for jeg ikke bor derover mere. Synes det er lidt kedeligt...men nå...det er jo der, jeg kommer fra :-) Det må man ikke glemme!! Det kan godt være hårdt at køre langt - men det er nok mest det, at man ikke er hjemme, som er hårdt. De kan jo godt mærke det!!

He he:0) Jo havde en glad mand:0) Var faktisk også overrasket over mig selv - var også lidt bange for om det skulle gøre ondt - og sådan. Men juhuu nej det gjorde det ikke:0) Og så kan man altså heller ikke lade være at tænke - tunnel om den dernede de første mange gange:0) For det kan ikke passe at der kan komme et barn ud og så han stadig kan synes at den er ok:0)

Åhh ja, Jylland er sku lidt kedeligt, men jeg kommer nok aldrig herfra. Al min familie bor lige her i og omkring Viborg og Kennys familie i syd og Nord jylland og kan sku ikke undvære at have dem tæt omkring mig:0)

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

BlyViol skriver:

ja jeg sagde også så sent som igår, at så tålmodig og sød min kæreste har været de 15 mdr, hvor de 9 af dem har været med en hormonella, så må han godt nok være glad for mig eller bare meget tålmodig, hehe... er spændt på den nye tid vi går i møde, for selvom vi har været sammen i "hele 15 mdr" så dukker dr nye sider og ting frem af og til kender du ikke det?

Ja, det er lige om lidt hun kommet og jeg billedspammer baby.dk for vildt hehe

Jo det kender jeg alt for godt det med nye sider - man er jo faktisk stadig kun ved at lære hinanden at kende endnu- og så skal man lige lære hinanden som forældre at kende:0)

Der havde vi jo så lidt en fordel da vi begge havde et barn da vi mødtes -så vi har set hinanden i rollen som forældre inden:0)

Glæder mig til stribevis af billedspam indlæg:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.