Åhh får min mand hjem i morgen:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

smokin

det lyder bare så skønt! forelskelse er noget fantastisk noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Valle81

ChristinaS skriver:

Hvor er jeg glad på dine vegne - det er så lækkert at du deler din glæde og det smitter  TAK og en rigtig skøøøøøn weekend til jer

Dejligt jeg må dele det med Jer:0) Så skønt med dette froum, hvor man kan dele sorger og glæder og alt andet:0)

Og glad for det smitter af:0)

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Pia. skriver:

åååå SUK.... hvor er det bare sødt.... og dejligt og skønt og lige som det skal være...

En smule pladderromantisk er man vel altid:0)

Og sikke skønt det er, var så bange for at det ville gå den modsatte vej når Anton var kommet til verdenen og Kenny skulle være s langt og længe væk, men heldigvis blev det ikke sådan:0)

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Zette skriver:

det lyder bare så skønt! forelskelse er noget fantastisk noget

Ja, det bedste:0)

Anmeld

21. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaak og i meget lige måde:0)

Sød det ved jeg ikke om jeg er, men smask forelsket - det er jeg:0)

He he...det er i hvert fald sødt, det du skriver ,-) Og synes du lyder sød !!!!!! KRAM

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

He he...det er i hvert fald sødt, det du skriver ,-) Og synes du lyder sød !!!!!! KRAM

:0) Nu er det jo dig der er sød:0) Og kan kun sige i lige måde:0) Hvis du boede lige i nærheden, så er der ingen tvivl om at jeg havde spurgt om du gav en kop et eller andet - bare ikke kaffe:0) Det drikker jeg ikke:0)

Anmeld

21. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

:0) Nu er det jo dig der er sød:0) Og kan kun sige i lige måde:0) Hvis du boede lige i nærheden, så er der ingen tvivl om at jeg havde spurgt om du gav en kop et eller andet - bare ikke kaffe:0) Det drikker jeg ikke:0)

Lige over....!!! Dælme en skam jeg er flyttet fra Århus... ;-) Det kunne have været hyggeligt!! Her er super smukt i Svendborg og jeg kommer aldrig herfra ;-) Men en skam alle jeg kender herinde bor lidt langt væk!! Det kunne have været sjovt at mødes!!

Nu er der kun......11 timer til han kommer hjem, din mand 

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Lige over....!!! Dælme en skam jeg er flyttet fra Århus... ;-) Det kunne have været hyggeligt!! Her er super smukt i Svendborg og jeg kommer aldrig herfra ;-) Men en skam alle jeg kender herinde bor lidt langt væk!! Det kunne have været sjovt at mødes!!

Jamen Fyn er et vidunderlig plet på det danske landkort:0)

Ja der er nogle stykker herinde som på en eller anden sjov facon betyder noget og som virkelig har vækket ens interesse og som man et eller andet sted på sigt kunne se en veninde i - men afstandende sætter jo sine begrænsninger:0(

Ja nu er der kun 11 timer tilbage -  Så skal der kysses:0) ( he he børnene sover når ha

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Jamen Fyn er et vidunderlig plet på det danske landkort:0)

Ja der er nogle stykker herinde som på en eller anden sjov facon betyder noget og som virkelig har vækket ens interesse og som man et eller andet sted på sigt kunne se en veninde i - men afstandende sætter jo sine begrænsninger:0(

Ja nu er der kun 11 timer tilbage -  Så skal der kysses:0) ( he he børnene sover når han træder ind af døren)

Anmeld

21. maj 2010

Vidunderligeunger

der er bare ikke noget som genforelskelse i sin dejlige mand jeg har ikke sluppet den første forelskelse endnu, håber aldrig det går væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.