Åhh får min mand hjem i morgen:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

Valle81

Jeg er simpelthen i syvende himmel:0)

For det første er jeg mere forelsket i Kenny end jeg nogensinde har været. Om det er rusen af at være blevet forældre, fordi vi er så meget væk fra hinanden eller bare fordi jg er det det ved jeg ikke.

Men er helt rundt på gulvet, og har det fuldstændig som da vi lige havde mødt hinanden. Sommerfugle, længsel osv:0)

Nå men han er nu færdig med weekendarbejde og kommer nu hjem hver weekend, og det er bare så skønt. I morges ringede han, som han plejer for at sige god morgen. Jeg var lidt stresset da jeg var kommet for sent op og vidste at det ville ende med at Asta ville komme for sent i skole. Men så sagde han: Jeg har noget der kan gøre din dag bedre. Og så fortalte han at han havde spurgt om han kunne få fri på mandag ( de har ikke fri på helligdage) og det kunne han:0)

Så vi skal have tre dage i himmelen:0) Lørdag har jeg "afsat" Asta til lidt pasning - hun skal lege hos hendesveninde:0) Og imens skal vi slendre hånd i hånd - forelskede - gennem gågaden med skønne Anton der sover i barnevognen:0)

Hold da fest jeg glæder mig:0)

Knus

En kæmpe forelsket Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Jibbe

Hvor fantastisk Det er så skønt når man lige får noget ekstra tid med de skønne mænd Min kæreste sejler og sidste gang han var ude kom han til Århus 2 gange på 1 uge... det var så skønt at have noget uventet ekstra tid med ham. Håber i kommer til at nyde pinsen sammen!!!

Anmeld

20. maj 2010

Mira0911

Åh hvor dejligt...

Anmeld

21. maj 2010

LinLin

Hvor dejligt for jer

Jeg har også min mand hjemme hver weekend nu hvor superliga-sæsonen er slut (han filmer kampenen) - skønt!

Anmeld

21. maj 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Jeg er simpelthen i syvende himmel:0)

For det første er jeg mere forelsket i Kenny end jeg nogensinde har været. Om det er rusen af at være blevet forældre, fordi vi er så meget væk fra hinanden eller bare fordi jg er det det ved jeg ikke.

Men er helt rundt på gulvet, og har det fuldstændig som da vi lige havde mødt hinanden. Sommerfugle, længsel osv:0)

Nå men han er nu færdig med weekendarbejde og kommer nu hjem hver weekend, og det er bare så skønt. I morges ringede han, som han plejer for at sige god morgen. Jeg var lidt stresset da jeg var kommet for sent op og vidste at det ville ende med at Asta ville komme for sent i skole. Men så sagde han: Jeg har noget der kan gøre din dag bedre. Og så fortalte han at han havde spurgt om han kunne få fri på mandag ( de har ikke fri på helligdage) og det kunne han:0)

Så vi skal have tre dage i himmelen:0) Lørdag har jeg "afsat" Asta til lidt pasning - hun skal lege hos hendesveninde:0) Og imens skal vi slendre hånd i hånd - forelskede - gennem gågaden med skønne Anton der sover i barnevognen:0)

Hold da fest jeg glæder mig:0)

Knus

En kæmpe forelsket Christina

Åhh....du er bare SÅ sød ;-) Håber I får en fantastisk forlænget weekend!!! 

Stort knus fra Lisbeth

Anmeld

21. maj 2010

CS

Hvor er jeg glad på dine vegne - det er så lækkert at du deler din glæde og det smitter  TAK og en rigtig skøøøøøn weekend til jer

Anmeld

21. maj 2010

Pia.

åååå SUK.... hvor er det bare sødt.... og dejligt og skønt og lige som det skal være...

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Jibbe skriver:

Hvor fantastisk Det er så skønt når man lige får noget ekstra tid med de skønne mænd Min kæreste sejler og sidste gang han var ude kom han til Århus 2 gange på 1 uge... det var så skønt at have noget uventet ekstra tid med ham. Håber i kommer til at nyde pinsen sammen!!!

Åhh, ja det er bare altid så skønt at blive overrasket på den måde:0) Og så isærnår det er noget man slet ikke havde forventet:0)

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Mor til David skriver:

Hvor dejligt for jer

Jeg har også min mand hjemme hver weekend nu hvor superliga-sæsonen er slut (han filmer kampenen) - skønt!

Sejt job han har - men knap så fedt at han er væk såååååååååå mange weekender om året:0)

Dejligt at han er hjemme og i har sommeren sammen og kan få grillet og nydt det forhåbentlig blivende gode vejr:0)

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Åhh....du er bare SÅ sød ;-) Håber I får en fantastisk forlænget weekend!!! 

Stort knus fra Lisbeth

Taaaaaaaaaaak og i meget lige måde:0)

Sød det ved jeg ikke om jeg er, men smask forelsket - det er jeg:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.