Jeg er simpelthen i syvende himmel:0)
For det første er jeg mere forelsket i Kenny end jeg nogensinde har været. Om det er rusen af at være blevet forældre, fordi vi er så meget væk fra hinanden eller bare fordi jg er det det ved jeg ikke.
Men er helt rundt på gulvet, og har det fuldstændig som da vi lige havde mødt hinanden. Sommerfugle, længsel osv:0)
Nå men han er nu færdig med weekendarbejde og kommer nu hjem hver weekend, og det er bare så skønt. I morges ringede han, som han plejer for at sige god morgen. Jeg var lidt stresset da jeg var kommet for sent op og vidste at det ville ende med at Asta ville komme for sent i skole. Men så sagde han: Jeg har noget der kan gøre din dag bedre. Og så fortalte han at han havde spurgt om han kunne få fri på mandag ( de har ikke fri på helligdage) og det kunne han:0)
Så vi skal have tre dage i himmelen:0) Lørdag har jeg "afsat" Asta til lidt pasning - hun skal lege hos hendesveninde:0) Og imens skal vi slendre hånd i hånd - forelskede - gennem gågaden med skønne Anton der sover i barnevognen:0)
Hold da fest jeg glæder mig:0)
Knus
En kæmpe forelsket Christina
Anmeld