Så ked- forstår det slet ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

foto på lærred

Når man er på p-piller er man reguleret homonelt. og derfor kommer mens lige til tiden. Lige så snart man stopper kan pco rigtig komme til sin kræft. Ved en scanning (når man IKKE er på p-piller) vil de kunne se om det er tildens til pco. Hvis man har over 33 dage mellem hver menstration, skulle det være en rigtig god inditator.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Når man er på p-piller er man reguleret homonelt. og derfor kommer mens lige til tiden. Lige så snart man stopper kan pco rigtig komme til sin kræft. Ved en scanning (når man IKKE er på p-piller) vil de kunne se om det er tildens til pco. Hvis man har over 33 dage mellem hver menstration, skulle det være en rigtig god inditator.

pco, kommer altså ikke bare fra den ene dag til den anden, det re noget man får allerede i teenageårene, og der skal være flere indikatorer på at man har pco. Men nu mente de heller ikke jeg har pco, de ville bare tjekke for en sikkerheds skyld.

Anmeld

22. maj 2010

Miss.Sunshine

Anonym skriver:

pco, kommer altså ikke bare fra den ene dag til den anden, det re noget man får allerede i teenageårene, og der skal være flere indikatorer på at man har pco. Men nu mente de heller ikke jeg har pco, de ville bare tjekke for en sikkerheds skyld.

Man behøver slet ikke have tegn på det i teenage årene. Min veninde fik det konstateret som 24 årig, og der havde intet været førhen

Anmeld

23. maj 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

Man behøver slet ikke have tegn på det i teenage årene. Min veninde fik det konstateret som 24 årig, og der havde intet været førhen

okay, det vidste jeg så ikke

Anmeld

23. maj 2010

Anonym

jeg har aldrig kunne teste posetiv før 8+0 men jeg har så vidst længe før at jeg var gravid, det har så resulterede i at mine terminer er blevet skudt ca 3 uger forkert,

jeg producere ikke samme mængde hcg som andre i de 12 første uger, det har heldigvis ingen betydning for mine børn.

men jeg har en normal cyklus på ca 37 dage og har når vi har forsøgt været oppe på 43-50 dage fordi jeg psykisk fik skubbet min cyklus, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.