en lille opdatering fra dette indlæg
https://www.baby.dk/debat/49792pi1/proever-at-blive-gravid/forstaar-ikke-min-krop.aspx
min cyklus ligger normalt på 41-42 dage, nu er der gået 44 dage. har taget negativ test, men er virkelig i vildrede.
for ca 1 uge siden havde jeg lidt mens agtige smerter og niv i underlivet, har været der sporadisk indtil i går. fik for ca 3 dage siden øget udflåd som normalt op til en evt mens. men efter 1-½ dag, ophørte udflådet, fra det ene øjeblik til det andet, og så skete der ikke mere. havde øget tissetrang, har haft kvalme i går og foregårs, og halsbrand i går, + svimmelhed når jeg vendte hovedet nedaf(hvis jeg bukkede mig ned for at samle noget op)
haft spændinger i underlivet, og i dag er alle tegn forsvundet, eneste tegn der er er en smule øget tissetrang, lidt sporadiske spændinger i underlivet, og en anelse kvalme, og stadig negative test. Tror ikke jeg er gravid i denne omgang, og havde heller ikke forventet det, netop da ejg fik lavet den undersøgelse ved gynækologen omkring ÆL. den hvor de sprøjter væske op, for at se om der er passage i æggelderne.
Men er nu snot forvirret, hvor bliver min mens dog af, troede jo den måske alligevel var på vej, og så bum, ingenting.
kan den skyldning godt have noget med det at gøre, prøvede at ringe for at høre ad, ved gynækologen, men ja, typisk, de har selvfølgelig ferielukket indtil på onsdag.
ved ikke om jeg skal kontakte lægen i morgen, eller om jeg skal give det tid, er bare så frustrerende, og frygter der måske kan være noget galt, hvis jeg ahvde været gravid ville jeg være 4+3 så burde jo kunne ha set det på en test nu, hvis der havde været gevinst.
hvor er det bare frustrerende og forstår det bare slet ikke