Så ked- forstår det slet ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

Ansemusen

Miss.Sunshine skriver:

Jeg syntes bare det er en ualmindelig lang cyklus,så jeg tror ikke på der ikke er "noget". Har du prøvet at spørge lægen om du må prøve Methformin? Det skulle være rimelig godt at starte på og nemt at se om det har en effekt.

Min cyklus var på på 6-10 uger, varierede meget. Jeg har ikke PCO eller noget andet. SÅ der behøver ikke at være noget galt. Skal dog have det undersøgt nærmere når jeg har født og er kommet ovenpå. Bare for en sikkerheds skyld. Men man KAN sagtens have lang cyklus uden at der er noget galt som sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

metformin er kun noget man skal have hvis man har pco eller er diabetiker. Har selv pco og har været på metformin, fantastisk præperat, fik da en baby ud af det. Det giver et stabilt blodsukker, da os med pco har insulinrestistens.

Så skulle dine blodprøver vise at du har pco, så fortvivl ikke. Motion, evt. vægttab ( hvis overvægtig ), pco kost og metformin. så er man godt på vej til baby

Selv er jeg ikke en klassisk pco pige, de kunne ikke se ved scanning eller på mig fysisk at jeg har pco, men ved mine blodprøver var en lille øgning i de mandlige kønshormoner. metforminen kan nedregulere disse hormoner ved /via at insulinproduktionen bliver stabil.

bare lige lidt info hvis du skulle få diagnosen, ikke for at gøre dig nervøs. for dig.

kh maise ( en af de hver 7 kvinde i dk der har pco )

tak, håber dog på deres første vurdering om at de ikke mener jeg har pco, men ja må vente på svar fra blodprøverne, synes godt nok det var vildt, da ejg skulle ha taget 8 glas havde jeg ik lige forventet

Anmeld

20. maj 2010

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Min cyklus var på på 6-10 uger, varierede meget. Jeg har ikke PCO eller noget andet. SÅ der behøver ikke at være noget galt. Skal dog have det undersøgt nærmere når jeg har født og er kommet ovenpå. Bare for en sikkerheds skyld. Men man KAN sagtens have lang cyklus uden at der er noget galt som sådan.

ja, synes igen bare det er underligt, når den førhen var normal, må have været, efter de 8 år på p-piller, der har ændret et eller andet, men håber da forklaringen på udebleven mens denne gang, viser sig i næste uge, alligevel at være en positiv test

og dejligt at høre at det godt kan lade sig gøre, trods lang cyklus

så da også en noget mere overvægtig pige, ved lægen i dag, med en lille en, så hvis hun kan, så kan jeg vel også

hvor længe prøvede i før der var gevinst

Anmeld

20. maj 2010

Neki

Hej.

Jeg har godt nok ikke en lang cyklus normalt. Den plejer at ligge på 28-29 dage, men denne måned gik jeg for første gang over tid.. 20 dage blev det endda til, indtil idag hvor jeg så begyndte at styrtbløde
Jeg har i de næsten 3 uger jeg er gået over, ikke kunne få en klar positiv test, og lægen mener nu at det var en SA i dag, da jeg ikke har produceret nok hcg til at holde på fosteret. Også derfor det ikke viste sig på en test!

Men har læst om mange der er gået 1-3 uger over tid før de har fået en positiv test. Prøv evt. at Google emnet, også på engelsk. Der findes meget om det at gå over tid uden at kunne teste positiv for graviditet.

Håber der bedste for dig og krydser fortát du ikke har PCO

knus Neki

Anmeld

20. maj 2010

Maise

Anonym skriver:

tak, håber dog på deres første vurdering om at de ikke mener jeg har pco, men ja må vente på svar fra blodprøverne, synes godt nok det var vildt, da ejg skulle ha taget 8 glas havde jeg ik lige forventet

nej håber da ikke du har det, vildt med 8 glas, husker ikke at jeg fik taget så mange.

held og lykke med det.

mvh Maise

Anmeld

20. maj 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

nej håber da ikke du har det, vildt med 8 glas, husker ikke at jeg fik taget så mange.

held og lykke med det.

mvh Maise

Tusind tak, og ja synes også det var meget med 8 glas

Anmeld

20. maj 2010

Anonym trådstarter

Neki skriver:

Hej.

Jeg har godt nok ikke en lang cyklus normalt. Den plejer at ligge på 28-29 dage, men denne måned gik jeg for første gang over tid.. 20 dage blev det endda til, indtil idag hvor jeg så begyndte at styrtbløde
Jeg har i de næsten 3 uger jeg er gået over, ikke kunne få en klar positiv test, og lægen mener nu at det var en SA i dag, da jeg ikke har produceret nok hcg til at holde på fosteret. Også derfor det ikke viste sig på en test!

Men har læst om mange der er gået 1-3 uger over tid før de har fået en positiv test. Prøv evt. at Google emnet, også på engelsk. Der findes meget om det at gå over tid uden at kunne teste positiv for graviditet.

Håber der bedste for dig og krydser fortát du ikke har PCO

knus Neki

Tak for svaret, vil prøve at se om ejg kan finde noget håber ikke min mens pludselig kommer efter lang tid, ville jo gerne ha den i orden igen, sidst varede den kun 1½ dag, men også første gang efter hvad de mente var en SA

Anmeld

21. maj 2010

Ansemusen

Anonym skriver:

ja, synes igen bare det er underligt, når den førhen var normal, må have været, efter de 8 år på p-piller, der har ændret et eller andet, men håber da forklaringen på udebleven mens denne gang, viser sig i næste uge, alligevel at være en positiv test

og dejligt at høre at det godt kan lade sig gøre, trods lang cyklus

så da også en noget mere overvægtig pige, ved lægen i dag, med en lille en, så hvis hun kan, så kan jeg vel også

hvor længe prøvede i før der var gevinst

Hehe, jeg er også overvægtig såååeee  Det kan sagtens lade sig gøre. Jeg mener vi prøvede i 3-4 cyklusser, vi holdt nemlig lige pause omkring Roskilde Festivallen, fordi vi skulle afsted og det ikke var lykkedes. Vi havde så heller ikke sådan vildt meget sex før i den cyklus hvor det lykkedes. Selvfølgelig havde vi regelmæssig sex, ellers ville det jo have været blåøjet at gå og håbe på baby. Men ikke nok til at vi kunne være sikre på at ramme det gyldne tidspunkt. Så vi besluttede at klø på og have sex hver anden dag, og så snart den beslutning var taget blev jeg gravid

Anmeld

21. maj 2010

AWO

Som andre skriver, kan det sagtens være, at du bare er sen til at teste positiv. Jeg testede selv negativ to uger efter forventet mens. Tog så til lægen ugen efter, hvor jeg - endelig - fik en positiv test. Der var jeg ca. 6 uger henne.

Så fat mod! Det kan jo være, den er der..

Anmeld

21. maj 2010

Anonym trådstarter

Anke skriver:

Som andre skriver, kan det sagtens være, at du bare er sen til at teste positiv. Jeg testede selv negativ to uger efter forventet mens. Tog så til lægen ugen efter, hvor jeg - endelig - fik en positiv test. Der var jeg ca. 6 uger henne.

Så fat mod! Det kan jo være, den er der..

Jeg tror også mere og mere den er der, men tør stadig ikke håbe for meget før jeg har dne positve test i hånden, men snakkede med lægen i dg, som sagde det ikke kunne være pga mine underdsøgelser den var udeblevet, og mente ejg nok var gravid, og skulle tage en test igen, så tester i morgen, og ser så tiden an, skulle ringe igen i midt/slut af næste uge, hvis jeg ikke havde fået positiv test, går ud fra de vil have en blodprøve så

Stadig ingen mens tegn, men nu ændrede tegn, og tegn på graviditet, så håber dne er god nok, og jge ikke bare bilder mig det hele ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.