Puhhhhh synes det er et hårdt emne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Århhhhhh I grillede, ihhh det er så hyggeligt, og mums det smager..... Dejligt du kunne hygge dig med et glad vin i haven i aften brisen, for gud det var en varm dag, puhhhhh og nat!!!! Har virkelig haft en alllll for varm nat! 

Skal afsted med bilen på værksted omlidt ( synes måske det er ved at være tid til få vinterdæk af og sommersutter på) Og efetrfølgende en tur hos kosmetologen til lidt forkælelse.... arhhhhhhh så håber ikke det bliver ligeså varmt idag!

Fedt du har en veninde der er jordmoder, de må være lidt nemmere at tale med om de " dumme " spørgsmål....

Av ja den med baby watcheren havde jeg også tænkt, men den har heldigvis altid fungeret, og været en god trøst, specielt da vi var i Afrika, langt væk fra alt ting....... Skidt med stetoskopet der ville jeg også ha panikket helt vildt.................

Hmmm laver et nytårsfortsæt fra idag - ikke læse de indlæg før der er mentalt overskud!!!!!! 

uhmmmmm, mums, nam nam, wiiiiiiiiiiii og smask jordbærtærte alla zette wow det er et godt tilbud, både manden og jeg car helt vilde med dine kage billeder, uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Jeg lokkede Nicolai ud på en travetur igår - for nu må jeg godt det gav mig kun en satans masse plukkeveer - kan ikke anbefales synes der er evigheder til onsdag! jeg har sovet så dårligt i nat. Vi har sådan et klap vindue og hver gang jeg åbnede det, så lukkede det i lidt efter... hele natten igennem. og jeg var for doven til at stikke noget i klemme, gjorde jeg først omkring kl.4.

Så er helt groggy! men heldigvis er det weekend hurra!

lyder dejligt med forkælelse - det gad jeg squ godt! nøjes istedet med at have en sengedag og kigge ud af vinduet. Er så træt og meget meget øm i maven.

og ja - den kage var lige i øjet. Nicolai har spurgt hvornår vi skal have den næste - meeeeeen tror lige vi skal holde lidt øje med vægten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

lisbethita

lululupo skriver:

Puhhh altså synes det så hårdt at læse når folk mister, og synes at det er tit iøjeblikket, håber ikke jeg træder nogle over tæerene ved dette indlæg,eller river op i noget som er i bearbejdning, men jeg bliver så ulykkelig, jeg bare græder og græder på andres vegne .... Det er ikke ok, alle bør have lov til at have børn og mærke det fantastiske ved at bærer en graviditet..!

Jeg ved de første 12 uger er " de farlige " hvor alle organer udvikler sig, men hvad derefter, hvad kan forsage en sådan tragedie, og hvor tit det sker ved jeg ikke.... 

Må indrømme at afløser jordmoderen fra igår også nok har gjort mig ekstra følsom og nervøs, idet hun meget fast sagde at hver og en bevægelse som var anderledes end den plejer skulle tages alvorligt!

Endnu engang håber jeg ikke jeg river op i noget for nogen, synes bare der ikke nok info omkring....

Christina uge 37, som slet har ord når hun læser om folk der mister

Jeh har faktisk også haft svært ved at læse de beretninger, men det er fordi det kommer for tæt på, fordi det var tæt på at gå galt for  os. Det gik heldigvis godt....men påmindelsen ligger stadigt i baghovedet!!! Derfor er jeg nogle gange nødt til at lade være med at læse dem....hvilket jeg har det skidt med. Men det er altså fordi jeg får det virkeligt skidt....

Sender altid en kærlig tanke til englebørnene, når jeg ser overskrifterne og håber deres forældre kommer godt gennem det! 

Anmeld

21. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Jeg lokkede Nicolai ud på en travetur igår - for nu må jeg godt det gav mig kun en satans masse plukkeveer - kan ikke anbefales synes der er evigheder til onsdag! jeg har sovet så dårligt i nat. Vi har sådan et klap vindue og hver gang jeg åbnede det, så lukkede det i lidt efter... hele natten igennem. og jeg var for doven til at stikke noget i klemme, gjorde jeg først omkring kl.4.

Så er helt groggy! men heldigvis er det weekend hurra!

lyder dejligt med forkælelse - det gad jeg squ godt! nøjes istedet med at have en sengedag og kigge ud af vinduet. Er så træt og meget meget øm i maven.

og ja - den kage var lige i øjet. Nicolai har spurgt hvornår vi skal have den næste - meeeeeen tror lige vi skal holde lidt øje med vægten.

Det var også en allll for varm nat, her kan vi ikke engang ha vinduet åbent om natten, så er der for meget støj en af glæderne ved at bo i byen 

Wiii selvforkælelsen var skøn, er nu blød som en baby numse i ansigtet, diverse rynker er væk til imorgen i det mindste og vipperne fik engang farve

Du lokkede manden på en travetur, jeg lokkede med en sundae ice fra mcd og ud og se/høre flyvene lande, uhhh det bliver jeg aldrig for gammel til

Anmeld

21. maj 2010

lululupo

Maise skriver:

tak for kramog i lige måde. Hun klarede det så fint og faldt i søvn. kl. 19.30, men kl 20.30 vågnede hun igen og var så dårlig, hun skreg og skreg, men fik dog vugget hende i søvn og hun sov v. 22 tiden. til morgen har hun 38, men har været glad i næsten 2 timer, så det er overstået det værste.

Ja at få børn er jo en lang bekymring og stressfaktor, men som du siger bliver man nok med tiden bedre til at tackle det når de kan sige hvor det gør ondt. Jeg kendte i det mindste årsagen i går, så det gjorde det lidt nemmere.

ja, kedeligt at abortere når man er så langt henne, men har hele tiden tænkt at der jo måtte være noget galt med fosteret eller min krop, så hellere så tidligt, og ja fandt ud år nogle år senere at jeg har pco, så det hele gav mening. formentlig derfor jeg aborterede siger de kloge. 

JA jeg kender ikke mange der ikke har prøvet at abortere eller få en abort, så det er da noget vi kvinder kan dele med hinanden, trods begge dele er en kedelig oplevelse.

Der er da ikke længe til du skal føde ??

maise

Uhhh jo det er lige om lidt 14 juni er terminsdato, så det kan nærmeste blive når som helst og gerne snart hvis du spørger mig

Ihhhh det er så synd at de bliver syge af vaccinerne, kunne alle de forskere dog ikke opfinde nogen de ikk blev syge af!!! Håber det lille pus er ved at være helt frisk igen, ellers sender jeg hermed god bedrigs tanker afsted!!!

Ja har det på samme måde stort set alle jeg kender har haft en abort på den ene eller anden måde, på et tidspunkt i deres liv, og det er bare sindsygt hårdt...Husker dengang jeg vågnede af narkosen, det første jeg gjorde var at græde, bare græde.... Det var en udskrabning da fostret var dødt af sig selv, men var såååå ulykkelig

Har også en veninde så endte med at gå helt ned med flaget i flere mdr og endte på lykkepiller.... Så puhh det er bare svært ligemeget hvor langt eller hvordan.....

Anmeld

21. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Det var også en allll for varm nat, her kan vi ikke engang ha vinduet åbent om natten, så er der for meget støj en af glæderne ved at bo i byen 

Wiii selvforkælelsen var skøn, er nu blød som en baby numse i ansigtet, diverse rynker er væk til imorgen i det mindste og vipperne fik engang farve

Du lokkede manden på en travetur, jeg lokkede med en sundae ice fra mcd og ud og se/høre flyvene lande, uhhh det bliver jeg aldrig for gammel til

I flyvercafeen!!! Og sundae is. Ihh du nævner alle de gode ting! Jeg sidder og pønser på hvad jeg mon skal lave af lækkert til i aften. Vi skal blot have spinattærte med skinke til aften... spinat fordi jeg skal æde alt det grønne stads istedet for jernpiller ... og tærte... fordi det bød fryseren på! Så tænker at jeg jo kan forkæle mig selv og Nicolai lidt med noget lækkert..

Måske nogle bær og noget lækkert creme ind over! MUUUUUUUMS!

Har du nogle gode ideer... (og her skal du ikke tænke på mit blodsukkermåleapperat, for det er blevet væk hver fredag) haha

Anmeld

21. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

I flyvercafeen!!! Og sundae is. Ihh du nævner alle de gode ting! Jeg sidder og pønser på hvad jeg mon skal lave af lækkert til i aften. Vi skal blot have spinattærte med skinke til aften... spinat fordi jeg skal æde alt det grønne stads istedet for jernpiller ... og tærte... fordi det bød fryseren på! Så tænker at jeg jo kan forkæle mig selv og Nicolai lidt med noget lækkert..

Måske nogle bær og noget lækkert creme ind over! MUUUUUUUMS!

Har du nogle gode ideer... (og her skal du ikke tænke på mit blodsukkermåleapperat, for det er blevet væk hver fredag) haha

Uhhhhhh vi vil grille, kraftigt inspireret af en vis anden igår Bøffer, pølser, salat, flute ja jeg vil ha det hele Spinat tærten lyder nu også lækker.......

Uhhh dessert med bær hvad med en crumbel kage med is til, jeg laver det med alle de forskellige bær jeg kan få fingre i, uhmmm!!

Eller marinerede bær med is,mumssss!!!

abemad med god råcreme og masser af chokolade!!

Dulce de leche tærte, orv det er længe siden jeg har selv har lavet den, uhmmmmm....

Dybtstegte bananer/ananas med is.....

Århhh en god klassiker creme brulee, flere lag sukker anbefales rarbaber suppe el tiramisu...........

Anmeld

21. maj 2010

pussekat

lululupo skriver:

Puhhh altså synes det så hårdt at læse når folk mister, og synes at det er tit iøjeblikket, håber ikke jeg træder nogle over tæerene ved dette indlæg,eller river op i noget som er i bearbejdning, men jeg bliver så ulykkelig, jeg bare græder og græder på andres vegne .... Det er ikke ok, alle bør have lov til at have børn og mærke det fantastiske ved at bærer en graviditet..!

Jeg ved de første 12 uger er " de farlige " hvor alle organer udvikler sig, men hvad derefter, hvad kan forsage en sådan tragedie, og hvor tit det sker ved jeg ikke.... 

Må indrømme at afløser jordmoderen fra igår også nok har gjort mig ekstra følsom og nervøs, idet hun meget fast sagde at hver og en bevægelse som var anderledes end den plejer skulle tages alvorligt!

Endnu engang håber jeg ikke jeg river op i noget for nogen, synes bare der ikke nok info omkring....

Christina uge 37, som slet har ord når hun læser om folk der mister

hejsa

tak skal du have her det også men det er når alle bliv gravid om mig her lige prøve 2 gang SA på 5 månde så er lige træt af det hele lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.