Dumme unger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

TbCp

Lilletrold skriver:

Ej fik helt vand i øjnene, hvor er det synd for Liva. Vi samler et "tæskehold" herinde, så skal de møgunger for af samme skuffe

Knus til dig og Liva

Åhh jeg ved godt at "børn er børn" og det måske bare var drengestreger.... men at vide at min lille pige har siddet derinde og grædt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Aiiiii, men Tina. Du må slet ikke fortælle sådan noget til os. Nu sidder jeg sgu' og flæber.................mit hjerte kan heller ikke holde til det. Hvor var det en træls oplevelse for den skønne Liva-pigen.

Man kan næsten føle hvordan hun har haft det... og så kunne mor ikke engang hjælpe hende

Anmeld

20. maj 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Det er som om man allerede nu kan se hvor sådan et barn ender....

Og nej... vores unger kommer forhåbentlig aldrig til at gøre sådan nogle ting

Ja, det er faktisk rigtig synd for det barn... Det er vist det man kalder misforstået kærlighed, og er bestemt ikke til gavn for nogen.

Jeg har altid sagt, at Emma i hvert fald skal have en opdragelse, som gør at andre mennesker synes hun er sød og rar... Der er da ikke meget ved det, hvis man har et barn ingen kan lide, fordi det altid får sin vilje...eller noget i den retning...

Anmeld

20. maj 2010

lion

TbCp skriver:

Liva har været med dagplejen i børnehave idag.

På et tidspunkt kan dagplejeren ikke finde hende og hun bliver lidt nervøs... hun går rundt på legepladsen og kigger efter hende.

Hun kommer forbi et legehus og høre en der sidder og græder lige så stille.... og der sidder min lille pige...

Et par knægte havde lukket hende inde og sat en kæp i klemme så hun ikke kunne komme ud

Øv hvor får jeg helt ondt i maven over det....

Hvor ondt.

Stakkels Liva

Anmeld

20. maj 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Ja, det er faktisk rigtig synd for det barn... Det er vist det man kalder misforstået kærlighed, og er bestemt ikke til gavn for nogen.

Jeg har altid sagt, at Emma i hvert fald skal have en opdragelse, som gør at andre mennesker synes hun er sød og rar... Der er da ikke meget ved det, hvis man har et barn ingen kan lide, fordi det altid får sin vilje...eller noget i den retning...

Jeg håber ihvertfald at det er sådan de fleste opfatter Liva, for det er også det vi "arbejder" efter.

Sådan noget som mobberi er virkelig noget der ligger mig meget på sinde... mit barn skal IKKE være mobber og vi vil simpelthen gøre alt for at lære hende at respektere andre mennesker.
Jeg vil blive stiktosset ligegyldig om det så er Liva der mobber eller Liva der bliver mobbet... der skal slåes ned med det samme!

Nå undskyld, kører lige lidt op Det er bare virkelig et emne der kommer tæt på og noget vi ofte snakker om herhjemme.... så den episode med Liva i børnehaven bringer nogle grumme minder frem

Anmeld

20. maj 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Jeg håber ihvertfald at det er sådan de fleste opfatter Liva, for det er også det vi "arbejder" efter.

Sådan noget som mobberi er virkelig noget der ligger mig meget på sinde... mit barn skal IKKE være mobber og vi vil simpelthen gøre alt for at lære hende at respektere andre mennesker.
Jeg vil blive stiktosset ligegyldig om det så er Liva der mobber eller Liva der bliver mobbet... der skal slåes ned med det samme!

Nå undskyld, kører lige lidt op Det er bare virkelig et emne der kommer tæt på og noget vi ofte snakker om herhjemme.... så den episode med Liva i børnehaven bringer nogle grumme minder frem

Jeg blev selv mobbet som barn, så jeg forstår dig!!! Derfor er det osse noget vi vil gøre alt for at forhindre her...både at mobbe og at blive mobbet!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.