Dumme unger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

TbCp

Liva har været med dagplejen i børnehave idag.

På et tidspunkt kan dagplejeren ikke finde hende og hun bliver lidt nervøs... hun går rundt på legepladsen og kigger efter hende.

Hun kommer forbi et legehus og høre en der sidder og græder lige så stille.... og der sidder min lille pige...

Et par knægte havde lukket hende inde og sat en kæp i klemme så hun ikke kunne komme ud

Øv hvor får jeg helt ondt i maven over det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

oo

dumme røvunger  godt at dagplejemoderen lige var vaks og fandt hende...stakkels Liva!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Liva har været med dagplejen i børnehave idag.

På et tidspunkt kan dagplejeren ikke finde hende og hun bliver lidt nervøs... hun går rundt på legepladsen og kigger efter hende.

Hun kommer forbi et legehus og høre en der sidder og græder lige så stille.... og der sidder min lille pige...

Et par knægte havde lukket hende inde og sat en kæp i klemme så hun ikke kunne komme ud

Øv hvor får jeg helt ondt i maven over det....

Grrrr Stakkels pusling!

Lige på det punkt tror jeg jeg bliver en temmelig upædagogisk mor - hvis det var min søn og det var mig der fandt ham så ville jeg nok komme til at tale med store bogstaver til de små møgunger

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

dumme røvunger  godt at dagplejemoderen lige var vaks og fandt hende...stakkels Liva!

Mit hjerte kan slet ikke bære det

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Rosa skriver:

Grrrr Stakkels pusling!

Lige på det punkt tror jeg jeg bliver en temmelig upædagogisk mor - hvis det var min søn og det var mig der fandt ham så ville jeg nok komme til at tale med store bogstaver til de små møgunger

Livas dagplejer havde snakket med pædagogerne...

Min mand var helt oppe at køre da han fik det at vide og ville næsten ringe derover... Men jeg tror/håber da at pædagogerne har taget sig af det...

Men ja, det var nok meget godt at det ikke var mig der opdagede det... og så er jeg glad for at det IKKE er den børnehave hun skal starte i til august

Anmeld

19. maj 2010

JustAnotherName

Aj, hvor synd! Dumme, dumme møg-knægte.
Tænk engang, at de kunne finde det sjovt, at gøre sådan noget. Øv!

Jeg håber ikke at det har sat sig som en skræmme-ting inden i Liva.
Og jeg håber ikke at dén slags nogensinde vil ske igen 

Jeg var også blevet stiktosset ...om ikke andet, så ihvertfald indeni.
Og rigtig ked af det på hendes vegne, og man ville altid ønske, som forældre, at man LIIIGE havde været der til at redde dem i situationen.

Heldigvis går livet videre, og de kære små bærer ikke nag og påvirkes slemt af den slags ....kun hvis det har været meget angst-fremkaldende og skræmmende i længere tid, tror jeg.
Og jeg håber, at dette var så kort tid, at hun kun lige blev ked af det, men ikke har "forstået" alvoren i dét de gjorde. Så hun ikke fremover skal være bange for at gå ind i et legehus eller lignende...

Jeg forstår virkelig godt, at det sårer dig, at få sådan noget at vide.
Havde det været mig selv, så havde jeg haft det lige sådan - mindst!

Anmeld

19. maj 2010

ooo

Lede lorteunger, rent ud sagt. Det gør også ondt i mit hjerte, at lille Liva med krøllerne er blevet lukket inde af sådan nogle røvbananer, så tør slet ikke tænke på hvordan du har det.

til både dig og Liva.

Anmeld

19. maj 2010

Skouboe

Jeg sidder og bliver helt ked af det på Livas vegne - men jeg er naturligvis også gravid og hormonel...

stakkels lille skat, sådan lukket inde 

De knægte burde have nogle  burde de...

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Aj, hvor synd! Dumme, dumme møg-knægte.
Tænk engang, at de kunne finde det sjovt, at gøre sådan noget. Øv!

Jeg håber ikke at det har sat sig som en skræmme-ting inden i Liva.
Og jeg håber ikke at dén slags nogensinde vil ske igen 

Jeg var også blevet stiktosset ...om ikke andet, så ihvertfald indeni.
Og rigtig ked af det på hendes vegne, og man ville altid ønske, som forældre, at man LIIIGE havde været der til at redde dem i situationen.

Heldigvis går livet videre, og de kære små bærer ikke nag og påvirkes slemt af den slags ....kun hvis det har været meget angst-fremkaldende og skræmmende i længere tid, tror jeg.
Og jeg håber, at dette var så kort tid, at hun kun lige blev ked af det, men ikke har "forstået" alvoren i dét de gjorde. Så hun ikke fremover skal være bange for at gå ind i et legehus eller lignende...

Jeg forstår virkelig godt, at det sårer dig, at få sådan noget at vide.
Havde det været mig selv, så havde jeg haft det lige sådan - mindst!

Hun har bare været glad med glad på siden jeg hentede hende, så tror heldigvis ikke det har sat dybere spor i hende!

Men man bliver sgu så ked på sit barns vegne

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Metchen skriver:

Lede lorteunger, rent ud sagt. Det gør også ondt i mit hjerte, at lille Liva med krøllerne er blevet lukket inde af sådan nogle røvbananer, så tør slet ikke tænke på hvordan du har det.

til både dig og Liva.

Jeg er bare rigtig glad for at det ikke er den børnehave hun skal gå i med såden nogle møgknægte
Gik selv i børnehave med en af slagsen... dumme UNGER!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.