Dumme unger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Jeg sidder og bliver helt ked af det på Livas vegne - men jeg er naturligvis også gravid og hormonel...

stakkels lille skat, sådan lukket inde 

De knægte burde have nogle  burde de...

Ja de gjorde skisme!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Hvad er det for nogle stride møgunger! Det hjælper sikkert ikke at ringe derover, men jeg forstår godt at i havde lyst!

Anmeld

19. maj 2010

JustAnotherName

Hun har bare været glad med glad på siden jeg hentede hende, så tror heldigvis ikke det har sat dybere spor i hende!

Men man bliver sgu så ked på sit barns vegne

Århh, dejligt at hun har været glad, og ikke umiddelbart virker til at være dybere påvirket af det.

Men der er intet at sige til, at du har det sådan. Det forstår jeg 100%
Sådan ville jeg bestemt også selv have det! ....DUMME UNGER!!

Anmeld

19. maj 2010

Bondepigen

Årh ha stakkels Liva!!!!

Jeg tror muligvis, jeg har fortalt det før, men min niece var lige startet i børnehave, da det samme skete for hende...

De havde så osse lige taget kvælertag på hende, slået hende og truet hende til ikke at sladre... De har så fortalt til pædagogerne at de legede noget med nogle drager fra en eller anden tegnefilm.... Men det er jo ligegyldigt, hvad de har leget, for de mishandlede jo min lillebitte niece. Hun havde mærker på halsen, da en pædagog endelig "kom til" at kigge ind af vinduet i legehuset.

Min bror talte dunder til pædagogerne kan du tro...men fuck hvor vi osse tudede allesammen, da vi hørte det! Sådan noget må bare ikke ske!!! De voksne er der for at passe på børnene!

Håber Liva er ok og ikke får traumer over det!!!

P.S. De andre børns forældre blev osse inddraget i samtaler...

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Årh ha stakkels Liva!!!!

Jeg tror muligvis, jeg har fortalt det før, men min niece var lige startet i børnehave, da det samme skete for hende...

De havde så osse lige taget kvælertag på hende, slået hende og truet hende til ikke at sladre... De har så fortalt til pædagogerne at de legede noget med nogle drager fra en eller anden tegnefilm.... Men det er jo ligegyldigt, hvad de har leget, for de mishandlede jo min lillebitte niece. Hun havde mærker på halsen, da en pædagog endelig "kom til" at kigge ind af vinduet i legehuset.

Min bror talte dunder til pædagogerne kan du tro...men fuck hvor vi osse tudede allesammen, da vi hørte det! Sådan noget må bare ikke ske!!! De voksne er der for at passe på børnene!

Håber Liva er ok og ikke får traumer over det!!!

P.S. De andre børns forældre blev osse inddraget i samtaler...

Årh nej øv hvor synd!

Hvis min datter nogensinde behandler andre mennesker på den måde så får hun eddermame med mig at bestille. Håber godt nok at de forældre har givet dem en ordentlig skideballe.

Anmeld

19. maj 2010

ChatH

TbCp skriver:

Liva har været med dagplejen i børnehave idag.

På et tidspunkt kan dagplejeren ikke finde hende og hun bliver lidt nervøs... hun går rundt på legepladsen og kigger efter hende.

Hun kommer forbi et legehus og høre en der sidder og græder lige så stille.... og der sidder min lille pige...

Et par knægte havde lukket hende inde og sat en kæp i klemme så hun ikke kunne komme ud

Øv hvor får jeg helt ondt i maven over det....

Sikke dog nogen møgunger!!!det er satme ikke okay. kæmpe kram til Liva

Anmeld

19. maj 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Årh nej øv hvor synd!

Hvis min datter nogensinde behandler andre mennesker på den måde så får hun eddermame med mig at bestille. Håber godt nok at de forældre har givet dem en ordentlig skideballe.

Jeg mener de andre forældre tog deres ansvar undt. én men sådan nogle er der jo desværre altid nogen af...

Ja, der er vist ingen fare for at vores børn nogensinde kommer til at opføre sig sådan, og hvis de skulle gøre det, så vil de nok aldrig gøre det igen...

Anmeld

19. maj 2010

Lilletrold

Ej fik helt vand i øjnene, hvor er det synd for Liva. Vi samler et "tæskehold" herinde, så skal de møgunger for af samme skuffe

Knus til dig og Liva

Anmeld

19. maj 2010

anna-jonas

Aiiiii, men Tina. Du må slet ikke fortælle sådan noget til os. Nu sidder jeg sgu' og flæber.................mit hjerte kan heller ikke holde til det. Hvor var det en træls oplevelse for den skønne Liva-pigen.

Anmeld

20. maj 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Jeg mener de andre forældre tog deres ansvar undt. én men sådan nogle er der jo desværre altid nogen af...

Ja, der er vist ingen fare for at vores børn nogensinde kommer til at opføre sig sådan, og hvis de skulle gøre det, så vil de nok aldrig gøre det igen...

Det er som om man allerede nu kan se hvor sådan et barn ender....

Og nej... vores unger kommer forhåbentlig aldrig til at gøre sådan nogle ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.