jeg er lidt nej og lidt ja...
nej: jeg bryder mig ikke om den måde sundhedsystenet halter, børnepasning halter, ældrepleje halter osv... men jeg vidste jo det ville blive sådan dengang jeg satte kryds og stemte... dengeng tænkte mange, at det kun kunne blive bedre.... men ak ja.... jeg kan heller ikke rigtigt se hvordan alle er med til at betale regningen fra krisen...det er jo kun følk på overførselsindkomst der skal betale og så de 5% fra ministrene... hvad med resten?
ja: jeg er selv på sygedagpenge, og før det fik jeg barselsdagpenge... og jeg synes ikke det betyder det store for mig at de fastfryser satserne.... SUén er alligevel altid for lav, så der synes jeg heller ikke det vil betyde det vilde, ligeledes med pensionen..... og førtidspensionen... men hvad med KH, og bistandshjælpen? der kan man tale om mange mange mennesker (ikke alle) hvor jeg mener det måske er lidt uretfærdigt.... man skal ikke sparke til folk som ligger ned!
mht. overnatning på barselsgangen.... så tror jeg ikke man må det ret mange steder desværre...
jeg fik PKS, og skulle være indlagt på barselsgangen (OUH), der måtte min kæreste ikke sove ;0( og jeg skulle være der 4 dage pga arret... havde jeg nu kunnet føde naturligt, kunne vi højst sandsynligt have overnattet på patienthotellet... men det gik jo alt sammen alligevel:0)
Anmeld