Jeg synes det virker helt grotesk den måde skattekronerne bliver forvaltet på. Selvfølgelig skal man tage hensyn til den såkaldte krise, og man har ikke penge som ikke er der. MEN jeg synes skattelettelsen er helt hen i vejret i denne tid og helt uden mening! Det giver færre penge i statskassen, således at der skal skæres endnu mere på velfærdsområdet. Jeg tror simpelthen ikke på deres forklaring om at incitamentet til at arbejde øges, ikke når vi snakker så små beløb! Jeg tror at dem, som sætter familien højere end arbejdet vil blive ved med at have det sådan, og dem som ikke kan undvære at arbejde vil fortsætte sådan. Tror ikke det har så meget med nogle få procenter at gøre!
Synes det er forkasteligt som de skærer i alle offentlige institutioner, børnehaver, skoler, hospitaler osv. Og det som VI oplever på egen krop nu er netop de nedskæringer der er i hospitalsvæsenet! At man pludselig har meget ringere mulighed for at overnatte på hospitalet og at faren virkelig bliver tilsidesat i en tid, hvor man på ALLE andre områder taler om hvor vigtig farens rolle er for barnet osv.
Er i det hele taget ganske utilfreds med den nuværende regering for at sige det mildt!
Anmeld