Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Ha ha ha ha ha
Ha ha ha ha ha
Det var altså herre griner....
Der skal være en fordel at være eneste pige?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi . skriver: Årh me too Den største ever ...
Årh me too Den største ever ...
Jeg var virkelig flov.. Og så foran 1. og 2. overlæge, 1 børnelæge og 2 jm'er...
Mor til Frederic skriver: Det var altså herre griner.... Der skal være en fordel at være eneste pige?
Ja helt sikkert.
Ej hvordan kan i huske i slog en prut under fødslen ha ha det ved jeg sgu ikke om jeg gjorde det må jeg lige spørge manden om.
Men nok meget normalt sådan som man presser.
MoarJ skriver: Jeg var virkelig flov.. Og så foran 1. og 2. overlæge, 1 børnelæge og 2 jm'er...
Jeg var heller ikke stolt over situationen
Diana... skriver: Ej hvordan kan i huske i slog en prut under fødslen ha ha det ved jeg sgu ikke om jeg gjorde det må jeg lige spørge manden om. Men nok meget normalt sådan som man presser.
Uhh husker det tydeligt , for koncentrerede mig under hele fødslen på at lade være Sygt , ved det godt ..
Det var det jeg frygtede allermest... Og så skete det...
Muffi . skriver: Uhh husker det tydeligt , for koncentrerede mig under hele fødslen på at lade være Sygt , ved det godt ..
HA HA HA du bindegal men jeg kan faktisk godt huske nu hvor du siger det at du var så ræd for at komme til at skide under fødslen ha ha TOSSE
MoarJ skriver: Det var det jeg frygtede allermest... Og så skete det...
Ha ha måske derfor i begge har slået kæmpe prutter fordi i brugte så meget krudt på at holde dem tilbage ha ha
Ha ha det kunne jeg slet ikke tænke over.
den er så grineren den tråd her.. får grint lidt for mig selv idag.... hahahahahaha...........det er nogen sjove historier der kommer frem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128