Prut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.685 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, jeg læste forleden der var en som savnede de platte tråde Og så blev jeg lige inspireret af min frisindende jordbær bebs som ligger og sender salutter ud i verden

Hvor er det mest pinlige sted du har slået en prut?

Jeg tænker jo straks på Klovn når jeg tænker på pinlige prutter. Stakkels Mia der tror hun er helt alene ahahaha!!!

Jeg slog engang en højlydt prut i klassen Heldigvis sad der er ved siden af (mindre populær end mig) som jeg kunne skyde skylden på, så det var kun hende og mig der kendte sandheden om pruttens ejermand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

TbCp

I en rutebil på vej hjem fra skole.... og den var absolut ikke lille ... prutten altså

Havde engang en kæreste i Berlin, når jeg besøgte ham tog jeg en bus hele vejen fra Kolding og derned... faldt altid i søvn og er mere end 1 gang vågnet ved at jeg selv har slået en ordentlig bralderskid

Anmeld

19. maj 2010

Corn

Kan ikke lige komme på en jeg selv har fyret af... Måske har jeg også lavet en jeg troede var en "sniger" i klassen, men som endte som ren trompetfanfare

Men jeg har en kollega som "altid" tror hun er alene, så når hun fx kommer gående forbi mit kontor, hvor der er en lang gang, så hører jeg tit et trut og så et "hov" Tror næsten hun gør det for at få mig til at grine

Anmeld

19. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Caroline86 skriver:

Ja, jeg læste forleden der var en som savnede de platte tråde Og så blev jeg lige inspireret af min frisindende jordbær bebs som ligger og sender salutter ud i verden

Jeg tænker jo straks på Klovn når jeg tænker på pinlige prutter. Stakkels Mia der tror hun er helt alene ahahaha!!!

Jeg slog engang en højlydt prut i klassen Heldigvis sad der er ved siden af (mindre populær end mig) som jeg kunne skyde skylden på, så det var kun hende og mig der kendte sandheden om pruttens ejermand!

Det er en god tråd..

Jeg har engang slët en prut midt i Hillerød by, i god tro om at jeg stod alene, da jeg så slår prutten kan jeg høre en ældre dame der griner højlydt. - hvortil hun spørger: Lettede det?

haha, hvis bar jeg havde svarede kækt igen, "det ved jeg ikke, men jeg er sikker på du kan fortælle mig.."

Anmeld

19. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

ha ha ha, en sjov tråd.. jeg har engang sloges med min kæreste, jeg vil lige tilføje at vi lige var blevet det jeg fik ham lagt ned og sidder mig på ham også sker det, jeg står en ordenlig en ovenpå ham.. det skal lige siges at vi ikke var de eneste i rummet, og alle skræld griner, orv det var pinligt... he he.. det har de moret sig over nogen  gange.

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

I en rutebil på vej hjem fra skole.... og den var absolut ikke lille ... prutten altså

Havde engang en kæreste i Berlin, når jeg besøgte ham tog jeg en bus hele vejen fra Kolding og derned... faldt altid i søvn og er mere end 1 gang vågnet ved at jeg selv har slået en ordentlig bralderskid

der er bare så ærgeligt at prutte så højt man vågner af det

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

Ej det er bare det sjoveste afsnit jeg elsker det afsnit hold kæft hvor jeg grinte så meget at jeg selv om til at slå en prut ha ha

Hmm Jeg jo ikke så god til det med at prutte. så jeg går gerne væk ha ha ikke engang min mand har hørt eller lugtet til nogen af mine prutter  

MEN en dag havde jeg mine søskende og en af deres veninder på besøg og de skulle sove i stuen og vi selvfølgelig i sove værelset som lå lige op af stuen så slår min klamme mand en giga prut som virkelig bare STANK så jeg løb ud af soveværelset og holde mig for næsen og var ved at flække af grine og så kommer jeg selv til at slå en kæmpe højlydt prut så mine søskende og veninde hørte det ØJS hvor blev jeg pinlig ha ha. 

Anmeld

19. maj 2010

Ansemusen

Haha Caroline, jeg gjorde PRÆCIS det samme, dog i 3. klasse. Jeg slog en lydløs sniger under morgensang som bare stank! Og så troede alle drengene at det var en der hed Anna Lena, og jeg spillede med på det og sagde hun ikke måtte fortælle det (jeg var SÅ bange for at lbive drillet, fordi det var en forfærdelig klasse som jeg også skiftede fra i 5.). Hun blev siden kaldt Prutkål, og jeg havde jo en del dårlig samvittighed!!

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

mortil(nichlasogmathias) skriver:

ha ha ha, en sjov tråd.. jeg har engang sloges med min kæreste, jeg vil lige tilføje at vi lige var blevet det jeg fik ham lagt ned og sidder mig på ham også sker det, jeg står en ordenlig en ovenpå ham.. det skal lige siges at vi ikke var de eneste i rummet, og alle skræld griner, orv det var pinligt... he he.. det har de moret sig over nogen  gange.

HA HA HA GENIALT. 

Anmeld

19. maj 2010

Mira0911

Jeg slog en fin højlydt prut under fødslen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.