Prut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Jeg slog en fin højlydt prut under fødslen...

det tror jeg ikke du er ene om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

det tror jeg ikke du er ene om

Nej sikkert ikke...  Jeg synes det var pinligt...

Anmeld

19. maj 2010

saxa

Hmm.. Det må ha været dengang jeg arbejde i textil afdelingen i Kvickly.. jeg stod alene nede på lageret - hvor der var koldt og pakkede sko ud.. Så tænkte jeg det var det oplagte sted at komme af med den der havde trykket hele dagen. Det var en "sniger" Lydfri men dræbende  Lige da den var lukket ud, kom 2 andre derned.. Hvoraf den ene var rimelig cute og han råbte bare "Fy for helvede her stinker!!" Prøvede at give de sko jeg pakkede ud skylden.. Men kunne godt se den ikke gik helt igennem..

Anmeld

19. maj 2010

bette

uha det er sku pinligt..

jeg sad til samtale med min chef.. i et lille lokale og snakkede alvorligt. hvor jeg lige pludselig slår en ret høj prut.. skyndte mig at sige... æhmm tja det kan jo ske.. og snakkede videre om det emne vi var igang med.. lol.... kæft jeg følte mig lam..

Anmeld

19. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Herhjemme er det tilladt både at bøvse og prutte uanset i hvilket rum vi er i..

Hellere en ordentlig skid, end en sprængt tarm...

Frederic er så begyndt at sige én mere, når man slår en prut...

Vi var en aften færdig med at spise og sad at snakkede. Mor her slår så en 'lille' én med lyd. Frederic kigger skævt over på mor og med et kæmpe fnis siger han så; mor? der kom vand med....

Pyh ha, lige før vi faldt af stolene af bare grin, selv frederic sad og skrald grined...

Anmeld

19. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Mor til Frederic skriver:

Herhjemme er det tilladt både at bøvse og prutte uanset i hvilket rum vi er i..

Hellere en ordentlig skid, end en sprængt tarm...

Frederic er så begyndt at sige én mere, når man slår en prut...

Vi var en aften færdig med at spise og sad at snakkede. Mor her slår så en 'lille' én med lyd. Frederic kigger skævt over på mor og med et kæmpe fnis siger han så; mor? der kom vand med....

Pyh ha, lige før vi faldt af stolene af bare grin, selv frederic sad og skrald grined...

En anden gang inden vi fik frederic, stod jeg på mit gamle arbejde i vores lille gang til kørsels kontor og snakked med alle de andre chauffør'e (alle mænd/fyre). Det er så lille at da vi stod 8 derinde, stod vi skulder mod skulder..

I dette rum var der kun 1 dør og det lille glasvindue midt i rummet, som vi fik nøgler og ture fra...

Var jo kommet som en af de første den nat, så da rummet var fyldt var det ret umuligt at komme ud.

Kommer så til at lave jordens største siver, uden at trække en mine (skulle jo nødigt afsløres) og den nåde jo at ramme en del kollega'er og så trak den ellers ind på kørsels kontoret...

Den første chauffør sagde; hm her lugter godt nok lidt... Mig; ja nu når den også herover... Kontor manden kommer hen til lugen og spørger hvem i hede hulen har skidt i bukserne og ham der har gjord det bedes gå ud... Han begyndte at spørge de forskellige og så måtte jeg knække sammen af grin, kunne næsten ikke stå op for bare grin... Kontor manden blev helt forlegn, da han så det var mig - for i deres øjne var jeg firma'ets mest artige medarbejder...

De andre chaufføre begyndte også at skarldgrine og jeg fik hulkene fremstammet at han jo kun havde henvendt sig til det mandlige hankøn og spurgt..

Anmeld

19. maj 2010

Tulle28

Ha ha sjov tråd

Jeg slog en rimelig stor prut til gravidyoga (og der var meeeeeget stille....). Jeg lod som om det var gulvet der knirkede meeeen den var der vist ingen som hoppede på he he.

Anmeld

19. maj 2010

Margorie

Jeg prutter aldrig Eller.. Kan huske da jeg lige havde mødt manden, jeg var 17 år og nær død da vi slåssede lidt for sjov og jeg kom til at prutte :O Det lyder ikke slemt- men jeg blev så flov og min kæreste grinede bare helt vildt og synes det var sødt

Selv om der er gået en del år, og vi har været pinligere ting igennem Kan han stadig godt finde på at drille mig med det

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

Mor til Frederic skriver:

En anden gang inden vi fik frederic, stod jeg på mit gamle arbejde i vores lille gang til kørsels kontor og snakked med alle de andre chauffør'e (alle mænd/fyre). Det er så lille at da vi stod 8 derinde, stod vi skulder mod skulder..

I dette rum var der kun 1 dør og det lille glasvindue midt i rummet, som vi fik nøgler og ture fra...

Var jo kommet som en af de første den nat, så da rummet var fyldt var det ret umuligt at komme ud.

Kommer så til at lave jordens største siver, uden at trække en mine (skulle jo nødigt afsløres) og den nåde jo at ramme en del kollega'er og så trak den ellers ind på kørsels kontoret...

Den første chauffør sagde; hm her lugter godt nok lidt... Mig; ja nu når den også herover... Kontor manden kommer hen til lugen og spørger hvem i hede hulen har skidt i bukserne og ham der har gjord det bedes gå ud... Han begyndte at spørge de forskellige og så måtte jeg knække sammen af grin, kunne næsten ikke stå op for bare grin... Kontor manden blev helt forlegn, da han så det var mig - for i deres øjne var jeg firma'ets mest artige medarbejder...

De andre chaufføre begyndte også at skarldgrine og jeg fik hulkene fremstammet at han jo kun havde henvendt sig til det mandlige hankøn og spurgt..

Ha ha ha ha ha 

Anmeld

19. maj 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Jeg slog en fin højlydt prut under fødslen...

Årh me too   Den største ever ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.