Hvad laver I lige nu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Først:0)

Sikke et dejligt billede af Jer:0) Og kan godt forstå i skulle ud og nyde det gode vejr. Vi har også været ude og trille:0)

Men hvad jeg laver lige nu. Vi er lige kommet ind af døren efter at have hentet Asta i skole. Og Anton har lige spist og nu sidder jeg og grovæder romkugler og drikker en sodvand og nyder Anton, som sidder i den skråstol,som min skønne mor og far var forbi med tidligere idag:0)

Åh, han er altså bare så sød :-)

- Og nu bliver jeg altså også nødt til at finde en romkugle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

NinaNymannMadsen

har lige hentet min datter efter hun har været i asvig med dagplejen nu ligger hun lige og sutter lidt ved mig og tror vidst hun er faldet i søvn. så skal lige ha betalt 2 regninger

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Åh, han er altså bare så sød :-)

- Og nu bliver jeg altså også nødt til at finde en romkugle!

Ej romkugler er slemme:0)

Jeg havde det største flip under graviditet - helst dem fra Rema 1000:0) Men desværre flippet er ikke holdt, kan kværne dem igen og igen og igen dagen lang:0)

Anmeld

19. maj 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Ej romkugler er slemme:0)

Jeg havde det største flip under graviditet - helst dem fra Rema 1000:0) Men desværre flippet er ikke holdt, kan kværne dem igen og igen og igen dagen lang:0)

Jeg synes generelt det her barsel er ret slemt... er blevet helt tosset med kage, wienerbrød og chokolade... Det er bare gået helt amok, og blevet sådan helt must-have agtigt! - håber det bare er en amme-dille... og nu nærmer vi os jo for alvor den farlige is-sæson... FARLIGT!

:-)

Anmeld

19. maj 2010

Becks

Jeg er lige kommet hjem fra lægen, skulle til kontrol med min astma.. Desværre skal jeg derned igen om en uge, da det slet ikke så godt ud. Vi håber på det er det meget fugtige vejr, som gør pusteprøverne ikke var så gode..

Og nu skal jeg hjem til min veninde og gudsøn og spise deller og kartofler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.