Hvad laver I lige nu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

LauraLW

DK skriver:

He he he... altså en side i indholdsfortegnelsen, det svarer til ca. 30-40 sider inde i bogen... Så det er faktisk RET hårdt synes jeg. Når jeg er halvvejs er jeg lige ved at kvæles... I får lige et foto med. Jeg har sådan brug for de "små sejre" så jeg highlighter afsnittet i indholdsfortegnelsen hver gang jeg har læst det omme i bogen.... I får lige et lille billede med, he he...

Nååååå ok.... det lød først som om det ikke var så vildt, men ok så skal du da ha to is!

Laura - som pt IKKE savner faglitteratur og eksamenslæsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Risen

Har lige spist lidt frokost Fiske deller og pasta pesto.. Meget mystisk sammensætning.. Men man er vel gravid? .. Så nu sidder jeg bare og venter på et los i røven fra mig selv til at gå igang med oprydning og sortering.. 

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Dagpleje ungerne er puttet så nu slapper jeg bare af her foran computeren.

Vi har været i haven hele formiddagen, i det skønne vejr.

Anmeld

19. maj 2010

lisbethita

LauraLW skriver:

Herhjemme har jeg lige ammet Vilma, og hun faldt efterfølgende i søvn, så nu sidder jeg og har lidt tid til at lave ABSOLUT INGENTING = Dejligt :-) Burde rydde op inde i soveværelset, men kan jo (desværre) ikke når barnet ligger derinde (heh!)

Når hun vågner skal hun have mad og så skal vi ud og gå en tur i det dejlige vejr.

Laura

Jeg sidder og venter på SP'en...og bagefter skal jeg i mødregruppe 

God dag ;-)

Anmeld

19. maj 2010

MariaJ

Ikke ret meget. Har hyggesovet med Johanna hele formiddagen. Hun er et ordentligt B-menneske, der holder sine forældre vågne første alvdel af natten, men gerne sover formiddagen væk. Nu har hun fået mad og jeg troede lige jeg skulle få et øjeblik på computeteren, men der gik babyskrålet, så nej....

Anmeld

19. maj 2010

MinWilliam

Lige nu sidder jeg og kigger på Facebook og baby.dk

Men skal ned i byen omlidt og købe gave til min kæreste`s mormor..

Anmeld

19. maj 2010

Lise

sidder på Ny Ellebjerg st og venter på mit s-tog. Har været til efterfødselsgym og er nu på vej hjem. Lillemand sover godt i barnevognen, og jeg slår tiden ihjel med baby.dk mens jeg venter.

Anmeld

19. maj 2010

oo

jeg har siddet hele morgenen i solen og læst J.P. Jacobsen, så spiste jeg kylling i karry (det allersidste SUK!) og så de unge mødre og nu sidder jeg og venter på svar fra universitetet om petitumliste i det ene fag jeg skal til eksamen i, såe...

jeg skal ud i haven igen så snart der kommer mail!

Anmeld

19. maj 2010

Sofia

DK skriver:

He he he... altså en side i indholdsfortegnelsen, det svarer til ca. 30-40 sider inde i bogen... Så det er faktisk RET hårdt synes jeg. Når jeg er halvvejs er jeg lige ved at kvæles... I får lige et foto med. Jeg har sådan brug for de "små sejre" så jeg highlighter afsnittet i indholdsfortegnelsen hver gang jeg har læst det omme i bogen.... I får lige et lille billede med, he he...

Hehe, det billede bliver jeg lige nød til at kommentere på Fantastisk fremgangsmåde! Håber ellers det går godt med civilsvinet! Tungt og kedeligt stof, jeg lærte aldrig det med delafgørelser!

Anmeld

19. maj 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Herhjemme har jeg lige ammet Vilma, og hun faldt efterfølgende i søvn, så nu sidder jeg og har lidt tid til at lave ABSOLUT INGENTING = Dejligt :-) Burde rydde op inde i soveværelset, men kan jo (desværre) ikke når barnet ligger derinde (heh!)

Når hun vågner skal hun have mad og så skal vi ud og gå en tur i det dejlige vejr.

Laura

Først:0)

Sikke et dejligt billede af Jer:0) Og kan godt forstå i skulle ud og nyde det gode vejr. Vi har også været ude og trille:0)

Men hvad jeg laver lige nu. Vi er lige kommet ind af døren efter at have hentet Asta i skole. Og Anton har lige spist og nu sidder jeg og grovæder romkugler og drikker en sodvand og nyder Anton, som sidder i den skråstol,som min skønne mor og far var forbi med tidligere idag:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.