Hvad laver I lige nu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

LauraLW

Herhjemme har jeg lige ammet Vilma, og hun faldt efterfølgende i søvn, så nu sidder jeg og har lidt tid til at lave ABSOLUT INGENTING = Dejligt :-) Burde rydde op inde i soveværelset, men kan jo (desværre) ikke når barnet ligger derinde (heh!)

Når hun vågner skal hun have mad og så skal vi ud og gå en tur i det dejlige vejr.

Laura

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Mira0911

Baby.dk.. Er her ikke hele tiden.. Ser tegnefilm med den bette.. Og putter..

Ikke det vilde der sker her...

Anmeld

19. maj 2010

Svane83

Er faktisk på arbejde, men trængte lige til en lille pause så det blev som altid Baby.dk. Men om lidt skal jeg tilbage og knokle med mine sager.

Anmeld

19. maj 2010

Sujan

Et syg i dag.. Men har luge bevæget mig ud i haven i det dejlige vejr

Anmeld

19. maj 2010

DK

Jeg sidder og læser til eksamen. Jeg må få en pause hver gang jeg har læst det der svarer til en side i indholdsfortegnelsen, he he he...

Anmeld

19. maj 2010

Daisy

Luner nogle boller skal til at hygge med boller, the og en god krimi

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ammer  mens jeg venter på at min søs kigger forbi - og så har jeg lige med stor fornøjelse læst dagens brev fra frk. Eksamenshaj

Anmeld

19. maj 2010

Meilby

Jeg er herhjemme idag pga. smerter i min lænd Så det er ikke meget ved, slet ikke når det er tredje dag

Godt man har baby.dk at muntre sig med

Anmeld

19. maj 2010

LauraLW

DK skriver:

Jeg sidder og læser til eksamen. Jeg må få en pause hver gang jeg har læst det der svarer til en side i indholdsfortegnelsen, he he he...

hehe, man skal heller ikke overanstrenge sig :-) Husk også at tage en lur eller to... og IS... Man skal da spise is også!

Anmeld

19. maj 2010

DK

LauraLW skriver:

hehe, man skal heller ikke overanstrenge sig :-) Husk også at tage en lur eller to... og IS... Man skal da spise is også!

He he he... altså en side i indholdsfortegnelsen, det svarer til ca. 30-40 sider inde i bogen... Så det er faktisk RET hårdt synes jeg. Når jeg er halvvejs er jeg lige ved at kvæles... I får lige et foto med. Jeg har sådan brug for de "små sejre" så jeg highlighter afsnittet i indholdsfortegnelsen hver gang jeg har læst det omme i bogen.... I får lige et lille billede med, he he...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.