En lille sjov en ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Daisy

Grineren...mmmhh pandekager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

VNB

kitty skriver:

Jeg skraldgrinede af din besked i morges, søde! Så jeg synes det er herligt du har delt den med resten af de dejlige damer!

Behøver jeg at fortælle, at jeg har haft lyst til pandekager siden i morges??

hihi ja jeg synes da lige vi alle trængte til noget at grine af, og jeg står gerne model, for magen til ædegilde har jeg vist ikke præsteret før

Har også på fornemmelsen at et par stykker eller 10 nu har fået rigtig meget lyst til at sætte tænderne i et par saftige varme pandekager

kan kun varmt anbefales! Køkkenet, støvsugningen, fejningen osv osv løb jo ingen steder... det ligger stadig pænt og venter hihi

Anmeld

19. maj 2010

VIPpigen

VNB skriver:

hihi ja jeg synes da lige vi alle trængte til noget at grine af, og jeg står gerne model, for magen til ædegilde har jeg vist ikke præsteret før

Har også på fornemmelsen at et par stykker eller 10 nu har fået rigtig meget lyst til at sætte tænderne i et par saftige varme pandekager

kan kun varmt anbefales! Køkkenet, støvsugningen, fejningen osv osv løb jo ingen steder... det ligger stadig pænt og venter hihi

Hmm. Skal manden ikke bare sættes til oprydning??

Når kæresten laver mad her sviner det helt vildt når han er færdig, vi er så begge gode til at hjælpes med at rydde op. Meeeen man er jo kun førstegangs-gravid en gang....

Anmeld

19. maj 2010

Vidunderligeunger

såå fedt den der "skaaaat" kommentar kender jeg også aaalt for godt. Vi har ingen opvaskemaskine (endnu) og hver gang jeg har lavet mad, taget en tallerken eller andet som godt kunne introducere til en opvask, så står det der endnu dagen efter, og dagen efter den dag og så videre, indtil min kæreste gider ta den

Gør dagligt rent, vasker tøj, lægger det sammen, laver mad osv, men OPVASK  det er bare lort

Til det skal så lige siges at min elskede moar igår spurgte om hun måtte have lov og gi en opvaskemaskine, nu hvor babyen kom, og tid og overskud var en by i rusland... 

I love you mom!! 

Anmeld

19. maj 2010

bette

haha kæft kunne lige forstille mig det.. og tja.. det kunne sku lige så godt have været mig selv.  elsker også pandekager..

og er også en af dem der kender den der.. "skaaaaaaaaaaaaaat" hahaha

Anmeld

19. maj 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Hmm. Skal manden ikke bare sættes til oprydning??

Når kæresten laver mad her sviner det helt vildt når han er færdig, vi er så begge gode til at hjælpes med at rydde op. Meeeen man er jo kun førstegangs-gravid en gang....

Er altid dejligt for man hjælpes ad  hehe men jo han tog sig skam også pænt af mit rod og ryddede det værste op med et skummelt smil på læben  men han gik dog ikke igen med at rengøre de tomme køkkenskabe, tror han var helt færdig... først fodbold kamp og så en meget hormonel kæreste som lignede en stranden hval på sofaen

og så skal de stakkels mænd jo også liiiige lære at være førstegangs-kommende-fædre og leve med et til tider helt ukendt væsen som plejer at være deres kæreste

Anmeld

19. maj 2010

VNB

BlyViol skriver:

såå fedt den der "skaaaat" kommentar kender jeg også aaalt for godt. Vi har ingen opvaskemaskine (endnu) og hver gang jeg har lavet mad, taget en tallerken eller andet som godt kunne introducere til en opvask, så står det der endnu dagen efter, og dagen efter den dag og så videre, indtil min kæreste gider ta den

Gør dagligt rent, vasker tøj, lægger det sammen, laver mad osv, men OPVASK  det er bare lort

Til det skal så lige siges at min elskede moar igår spurgte om hun måtte have lov og gi en opvaskemaskine, nu hvor babyen kom, og tid og overskud var en by i rusland... 

I love you mom!! 

Ih du har da også travlt hver dag så! hatten af for det! Og eeeeej en sød mor du har dig, hun fortjener sgi da et kæmpe kram!

jeg ville godt nok også være træt af det hvis vi ingen opvasker havde... man blir UTROLIG afhængig af dem! så er du advaret

Anmeld

19. maj 2010

VNB

bette skriver:

haha kæft kunne lige forstille mig det.. og tja.. det kunne sku lige så godt have været mig selv.  elsker også pandekager..

og er også en af dem der kender den der.. "skaaaaaaaaaaaaaat" hahaha

hihi ja man ved bare at den er helt gal når de begynder på deres "skaaaaaat?!" men han kunne jo heldigvis SLET ikke nænne at skælde mig ud

Anmeld

19. maj 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Er altid dejligt for man hjælpes ad  hehe men jo han tog sig skam også pænt af mit rod og ryddede det værste op med et skummelt smil på læben  men han gik dog ikke igen med at rengøre de tomme køkkenskabe, tror han var helt færdig... først fodbold kamp og så en meget hormonel kæreste som lignede en stranden hval på sofaen

og så skal de stakkels mænd jo også liiiige lære at være førstegangs-kommende-fædre og leve med et til tider helt ukendt væsen som plejer at være deres kæreste

Lyder ret så meget som herhjemme. men forstår nu godt han ikke tog køkkenskabene med, hihi.

Og yep, tror også det tager lidt på min her hjemme at være førstegangs far. Og netop at skulle forholde sig til så mange ting, som han ikke mærker fysisk, men mere psykisk, da det går gennem mig. Men herhjemme skal der virkelig også roses til skyerne, han acceptere bare når jeg er træt, og hvis jeg ikke lige har overskud.

Men herlig med en mand der tager over nogen gange, og som bare kan grine af situationen bagefter

Anmeld

19. maj 2010

MinWilliam

Ej hvor vildt :0)

Jeg kunne ikke spise så mange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.