En lille sjov en ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2010

Mira0911

Så godt... Godt du hyggede dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Pia.

Rosa skriver:

Because you're worth it !!!!

lige mine ord...

Anmeld

19. maj 2010

smokin

VNB skriver:

Igår aftes var manden ude at spille fodbold kamp... Jeg havde derfor en masse alene tid herhjemme jeg havde egentlig bestemt mig for at NU skulle der støvsuges, altanen skulle fejes, opvaskeren skulle tømmes og køkkenet trængte til en omgang.... 

Min kæreste er som vist ligeglad om det blir gjort lige nu tror jeg... det er mere mig selv der kan se at hjemmet efterhånden trænger til en grundig kærlig hånd...  

Gik igang med at tømme alle køkkenskabene for at tørre dem af... Men men men så fandt jeg lige pludselig en MASSE gode ting som man kunne lave pandekager af! og vupti så var der lavet 14 pandekager som jeg spiste.... allesammen... helt selv  med masser af sukker og syltemøj på! Rigtig grovæderi hvor den ene pandekage efter den anden blev STOPPET ind i kæften! hahaha hold kæft det kalder jeg ædeflip..

Bagefter orkede jeg bare SLET ikke at putte de ting ind i skabene igen som jeg havde taget ud, så min kæreste kom hjem og fandt en fuld-fed gravid på sofaen med syltemøj i hele ansigtet og meget fedtede hænder  da han så gik ud i køkkenet kunne jeg bare høre ham: "Skaaaaaat? hvad er der sket herude..???" hahaha ups... skøn aften!  jo og så fik jeg rent faktisk tømt opvasker før jeg fik pandekage flippet!

Kan kun spise 5 øv altså. Pandekager er guld.

Anmeld

19. maj 2010

VNB

Zette skriver:

Kan kun spise 5 øv altså. Pandekager er guld.

begriber faktisk heller ikke hvordan jeg kunne klemme 14 stk ned...  det er jo helt vildt... men ikke destro mindre sandt

Og ja pandekager er total yndlings!

Anmeld

19. maj 2010

smokin

VNB skriver:

begriber faktisk heller ikke hvordan jeg kunne klemme 14 stk ned...  det er jo helt vildt... men ikke destro mindre sandt

Og ja pandekager er total yndlings!

Du var nok bare MEGET sulten

Anmeld

19. maj 2010

B&J

hihihi sååå sejt gjordt...

Anmeld

19. maj 2010

silden85

hehe ej hvor fedt, nu får jeg helt lyst til pandekager,mums

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Jeg skraldgrinede af din besked i morges, søde! Så jeg synes det er herligt du har delt den med resten af de dejlige damer!

Behøver jeg at fortælle, at jeg har haft lyst til pandekager siden i morges??

Anmeld

19. maj 2010

Kløver

VNB skriver:

Igår aftes var manden ude at spille fodbold kamp... Jeg havde derfor en masse alene tid herhjemme jeg havde egentlig bestemt mig for at NU skulle der støvsuges, altanen skulle fejes, opvaskeren skulle tømmes og køkkenet trængte til en omgang.... 

Min kæreste er som vist ligeglad om det blir gjort lige nu tror jeg... det er mere mig selv der kan se at hjemmet efterhånden trænger til en grundig kærlig hånd...  

Gik igang med at tømme alle køkkenskabene for at tørre dem af... Men men men så fandt jeg lige pludselig en MASSE gode ting som man kunne lave pandekager af! og vupti så var der lavet 14 pandekager som jeg spiste.... allesammen... helt selv  med masser af sukker og syltemøj på! Rigtig grovæderi hvor den ene pandekage efter den anden blev STOPPET ind i kæften! hahaha hold kæft det kalder jeg ædeflip..

Bagefter orkede jeg bare SLET ikke at putte de ting ind i skabene igen som jeg havde taget ud, så min kæreste kom hjem og fandt en fuld-fed gravid på sofaen med syltemøj i hele ansigtet og meget fedtede hænder  da han så gik ud i køkkenet kunne jeg bare høre ham: "Skaaaaaat? hvad er der sket herude..???" hahaha ups... skøn aften!  jo og så fik jeg rent faktisk tømt opvasker før jeg fik pandekage flippet!

Haha det var da helt klart dagens indlæg

Anmeld

19. maj 2010

VIPpigen

Det er fanme god graviditets stil... Her lavede kæresten pandekager for noget tid siden, og ja, jeg tror også jeg slugte flere end han gjorde. Mmmm.... Pandekager.... Mums, måske man skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.