Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Igår aftes var manden ude at spille fodbold kamp... Jeg havde derfor en masse alene tid herhjemme jeg havde egentlig bestemt mig for at NU skulle der støvsuges, altanen skulle fejes, opvaskeren skulle tømmes og køkkenet trængte til en omgang....
Min kæreste er som vist ligeglad om det blir gjort lige nu tror jeg... det er mere mig selv der kan se at hjemmet efterhånden trænger til en grundig kærlig hånd...
Gik igang med at tømme alle køkkenskabene for at tørre dem af... Men men men så fandt jeg lige pludselig en MASSE gode ting som man kunne lave pandekager af! og vupti så var der lavet 14 pandekager som jeg spiste.... allesammen... helt selv med masser af sukker og syltemøj på! Rigtig grovæderi hvor den ene pandekage efter den anden blev STOPPET ind i kæften! hahaha hold kæft det kalder jeg ædeflip..
Bagefter orkede jeg bare SLET ikke at putte de ting ind i skabene igen som jeg havde taget ud, så min kæreste kom hjem og fandt en fuld-fed gravid på sofaen med syltemøj i hele ansigtet og meget fedtede hænder da han så gik ud i køkkenet kunne jeg bare høre ham: "Skaaaaaat? hvad er der sket herude..???" hahaha ups... skøn aften! jo og så fik jeg rent faktisk tømt opvasker før jeg fik pandekage flippet!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: Igår aftes var manden ude at spille fodbold kamp... Jeg havde derfor en masse alene tid herhjemme jeg havde egentlig bestemt mig for at NU skulle der støvsuges, altanen skulle fejes, opvaskeren skulle tømmes og køkkenet trængte til en omgang.... Min kæreste er som vist ligeglad om det blir gjort lige nu tror jeg... det er mere mig selv der kan se at hjemmet efterhånden trænger til en grundig kærlig hånd... Gik igang med at tømme alle køkkenskabene for at tørre dem af... Men men men så fandt jeg lige pludselig en MASSE gode ting som man kunne lave pandekager af! og vupti så var der lavet 14 pandekager som jeg spiste.... allesammen... helt selv med masser af sukker og syltemøj på! Rigtig grovæderi hvor den ene pandekage efter den anden blev STOPPET ind i kæften! hahaha hold kæft det kalder jeg ædeflip.. Bagefter orkede jeg bare SLET ikke at putte de ting ind i skabene igen som jeg havde taget ud, så min kæreste kom hjem og fandt en fuld-fed gravid på sofaen med syltemøj i hele ansigtet og meget fedtede hænder da han så gik ud i køkkenet kunne jeg bare høre ham: "Skaaaaaat? hvad er der sket herude..???" hahaha ups... skøn aften! jo og så fik jeg rent faktisk tømt opvasker før jeg fik pandekage flippet!
haha.. Skønt.. Det må have været et syn for guder!
Because you're worth it !!!!
Super... GRINER
Det er fanme god stil
hahahahaaaaa! hvor sejt
Ha-ha...det lyder fantastisk...skønt fest du har holdt dig
Men intentionerne var gode
Hvorfor kommer jeg til at tænke på Joey fra Friends??
HA HA HA SÅDAN
hehe ja lidt Joey agtig faktisk sidder også sådan idag og tænker på at min kæreste skulle have taget et billede af mig... og køkkenet...
idag mærker jeg også prisen... bumser, "rumsteren" i maven og liiiiidt mere kvalme end sædvanlig...
BUT NO REGRETS! det var sgu det hele værd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128