En lille sjov en ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. maj 2010

VNB

Igår aftes var manden ude at spille fodbold kamp... Jeg havde derfor en masse alene tid herhjemme jeg havde egentlig bestemt mig for at NU skulle der støvsuges, altanen skulle fejes, opvaskeren skulle tømmes og køkkenet trængte til en omgang.... 

Min kæreste er som vist ligeglad om det blir gjort lige nu tror jeg... det er mere mig selv der kan se at hjemmet efterhånden trænger til en grundig kærlig hånd...  

Gik igang med at tømme alle køkkenskabene for at tørre dem af... Men men men så fandt jeg lige pludselig en MASSE gode ting som man kunne lave pandekager af! og vupti så var der lavet 14 pandekager som jeg spiste.... allesammen... helt selv  med masser af sukker og syltemøj på! Rigtig grovæderi hvor den ene pandekage efter den anden blev STOPPET ind i kæften! hahaha hold kæft det kalder jeg ædeflip..

Bagefter orkede jeg bare SLET ikke at putte de ting ind i skabene igen som jeg havde taget ud, så min kæreste kom hjem og fandt en fuld-fed gravid på sofaen med syltemøj i hele ansigtet og meget fedtede hænder  da han så gik ud i køkkenet kunne jeg bare høre ham: "Skaaaaaat? hvad er der sket herude..???" hahaha ups... skøn aften!  jo og så fik jeg rent faktisk tømt opvasker før jeg fik pandekage flippet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2010

Maria.

VNB skriver:

Igår aftes var manden ude at spille fodbold kamp... Jeg havde derfor en masse alene tid herhjemme jeg havde egentlig bestemt mig for at NU skulle der støvsuges, altanen skulle fejes, opvaskeren skulle tømmes og køkkenet trængte til en omgang.... 

Min kæreste er som vist ligeglad om det blir gjort lige nu tror jeg... det er mere mig selv der kan se at hjemmet efterhånden trænger til en grundig kærlig hånd...  

Gik igang med at tømme alle køkkenskabene for at tørre dem af... Men men men så fandt jeg lige pludselig en MASSE gode ting som man kunne lave pandekager af! og vupti så var der lavet 14 pandekager som jeg spiste.... allesammen... helt selv  med masser af sukker og syltemøj på! Rigtig grovæderi hvor den ene pandekage efter den anden blev STOPPET ind i kæften! hahaha hold kæft det kalder jeg ædeflip..

Bagefter orkede jeg bare SLET ikke at putte de ting ind i skabene igen som jeg havde taget ud, så min kæreste kom hjem og fandt en fuld-fed gravid på sofaen med syltemøj i hele ansigtet og meget fedtede hænder  da han så gik ud i køkkenet kunne jeg bare høre ham: "Skaaaaaat? hvad er der sket herude..???" hahaha ups... skøn aften!  jo og så fik jeg rent faktisk tømt opvasker før jeg fik pandekage flippet!

haha.. Skønt.. Det må have været et syn for guder!

Anmeld

19. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Because you're worth it !!!!

Anmeld

19. maj 2010

NoName

Super... GRINER

Anmeld

19. maj 2010

betjenten

Det er fanme god stil

Anmeld

19. maj 2010

oo

hahahahaaaaa! hvor sejt

Anmeld

19. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sådan skal det bare gøres...!!

Anja

Anmeld

19. maj 2010

MM1987

Ha-ha...det lyder fantastisk...skønt fest du har holdt dig

Men intentionerne var gode

Hvorfor kommer jeg til at tænke på Joey fra Friends??

Anmeld

19. maj 2010

Diana...

HA HA HA SÅDAN 

Anmeld

19. maj 2010

VNB

hehe ja lidt Joey agtig faktisk  sidder også sådan idag og tænker på at min kæreste skulle have taget et billede af mig... og køkkenet...

idag mærker jeg også prisen... bumser, "rumsteren" i maven og liiiiidt mere kvalme end sædvanlig...

BUT NO REGRETS! det var sgu det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.