Vildeste cravings og voldsomste kvalme-trigger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Ida.

I begge graviditeter har jeg bare ikke kunne klare tanken om pesto  lugten af køleskab og løgånde var virkelig også kvalmefremkaldende...

Ellers har jeg begge gange været helt vild efter alt, hvad der var frisk i smagen; filuris (!!!!!!!), friskpresset appelsinjuice, vandmelon...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

hen86

I min graviditet har de største kvalmetriggere været hakket oksekød, røglugt, kaffelugt og ånde fra andre mennesker.

jeg kunne heller ikke altid handle, der var simpelthen for mange ting der gav mig kvalme, stod en dag og tog mig selv i at være nød til at tænke på plastikkurve for at kunne gå rundt nede i føtex uden at kaste op

i starten af graviditeten var jeg i praktik på et værksted med fysisk og psykisk handicappede voksne. de fleste røg og ja så går sådan nogle mennesker altså bare ret tæt på når de vil i kontakt.

det sys jeg godt nok var svært når ham den ene tog fat i mig, placerede sit ansigt helt tæt på mit og spurgte om han ikke var dygtig, ligfe efter han havde været ude og ryge smøg og drikke kaffe adr! jo du er meget dygtig (hehe).

tilgengæld har jeg været helt ustyrlig vild med blandede salater, æbler, appelsin og ananas, min livsredder og allerbedste ven Kæmpe læske sodavands is, og faxe kondi. i en periode var yughurt også et hit, og har aldrig spist så meget rugbrød som nu hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.