Vildeste cravings og voldsomste kvalme-trigger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.658 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

Mettemus

Hej piger!

I dag har jeg for første gang prøvet at få kvalme af lugte der tidligere ikke generede mig. Meget uheldigt er det lugten af råt kød der får min mave til at vende sig - og det er jo rigtig heldigt når man fritidsjobber i en slagter

Der udover er vammelsød mandeparfume også top ulækkert lige nu.

Og så har jeg hele dagen haft en ustyrlig lyst til is i en hver form.. Det har jeg aldrig haft før.

Så fortæl mig tøser - hvilke lugte kunne i ikke klare og hvilke lyster fik i pludselig ud af det blå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

lululupo

Uhhh hader kaffelugt, parfume, løg og lugten når man tænder et gas komfur, ærgeligt vi har naturgas

Har haft og har mange cravings appelsiner, pærer, isssssss, 7up på dåse, skinkeost fra buko og romkugler ups ups

Anmeld

18. maj 2010

TbCp

Tomatskruer og vindruer var det mest fantastiske

Jeg kunne ikke klare lugten af grillmad, svinekød når det blev stegt og sprutånde

Jeg kunne også få pludselig "JEG MÅ HAVE!" med bla. chokolade... og jeg spiser bare ikke meget chokolade... men en aften konsumerede jeg to bounty og 3 kinderæg.... iyyyekkks

Anmeld

18. maj 2010

NoName

Mettemus skriver:

Hej piger!

I dag har jeg for første gang prøvet at få kvalme af lugte der tidligere ikke generede mig. Meget uheldigt er det lugten af råt kød der får min mave til at vende sig - og det er jo rigtig heldigt når man fritidsjobber i en slagter

Der udover er vammelsød mandeparfume også top ulækkert lige nu.

Og så har jeg hele dagen haft en ustyrlig lyst til is i en hver form.. Det har jeg aldrig haft før.

Så fortæl mig tøser - hvilke lugte kunne i ikke klare og hvilke lyster fik i pludselig ud af det blå?

Har ikke rigtig haft nogen sære ideer... men is, især sun lolly er suverene imod kvalme... jeg måtte lægge bånd og tvinge mig selv til KUN at spise en, er ellers sikker på at jeg kunne have ædt en hel kasse...

Ej forresten... perleløg kunne jeg ikke rigtig ha lugten og smagen af. men det er vendt tilbage til normalen igen...

NoName 29+6

Anmeld

18. maj 2010

oo

de samme to som dig - jeg løb forbi slagteren da vi var i Rosengårdscentret lige i starten af graviditeten  hmm...og peanuts, føj! og kaffe - det har jeg stadig, mest fordi Søren er sådan et kvaj der altid spiller lidt på varmepladen i kaffemaskinen og så står det der og steger og STINKER.

men is er godt, ja! koldt koldt koldt, det hjalp også nogle gange bare at gå udenfor i februar kulden og blive kold

Anmeld

18. maj 2010

DK

Æblejuice.... VIL HA, VIL HA, VIL HA... Måske burde det have været en "du er gravid"-indikator da jeg i sidste uge fik VILDT lyst til æblejuice og købte 6 flasker koldpresset ufiltreret øko-æblejuice. Nuuuujjjj det er godt!! Jeg drak ikke andet dengang jeg var gravid med Kirsitne, og har faktisk ikke drukket det siden. Men nu er jeg i gang igen. Der er ligesom en perfekt blanding af surt og sødt... Desværre så smager det der økologiske ufiltrerede koldpressede der bare er hundedyrt sååå meget bedre end det billige til en fem'er bare slet ikke kan tilfredsstille mine cravings. Det er jo sådan helt sirup-i-vand-agtigt

Jeg har ikke fundet noget jeg ikke vil have, ud over at jeg faktisk ikke har så meget lyst til kager og is som jeg plejer!! Bare æblejuice!!

Anmeld

18. maj 2010

Daisy

Da jeg var gravid med min første var jeg helt vild med tomat juice og bananer . Det sagde min læge måske kunne være min krop der fortalte mig den havde brug for det, fordi jeg manglede kalium og der er nemligt masser af det i begge to ( synes kroppen er forunderlig ). Eller kunne alt pludsligt give mig kvalme, men nu er jeg også en der ligger og kaster op hele tiden.

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

DK skriver:

Æblejuice.... VIL HA, VIL HA, VIL HA... Måske burde det have været en "du er gravid"-indikator da jeg i sidste uge fik VILDT lyst til æblejuice og købte 6 flasker koldpresset ufiltreret øko-æblejuice. Nuuuujjjj det er godt!! Jeg drak ikke andet dengang jeg var gravid med Kirsitne, og har faktisk ikke drukket det siden. Men nu er jeg i gang igen. Der er ligesom en perfekt blanding af surt og sødt... Desværre så smager det der økologiske ufiltrerede koldpressede der bare er hundedyrt sååå meget bedre end det billige til en fem'er bare slet ikke kan tilfredsstille mine cravings. Det er jo sådan helt sirup-i-vand-agtigt

Jeg har ikke fundet noget jeg ikke vil have, ud over at jeg faktisk ikke har så meget lyst til kager og is som jeg plejer!! Bare æblejuice!!

Uh ja juice!!! Alle slags juice.. (altså ikke tomat, sveske og den slags)... Må købe juice... juice!!!

Gad godt at graviditeten også havde hapset min sukkertrang - det kunne sgu være smart

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

Daisy skriver:

Da jeg var gravid med min første var jeg helt vild med tomat juice og bananer . Det sagde min læge måske kunne være min krop der fortalte mig den havde brug for det, fordi jeg manglede kalium og der er nemligt masser af det i begge to ( synes kroppen er forunderlig ). Eller kunne alt pludsligt give mig kvalme, men nu er jeg også en der ligger og kaster op hele tiden.

Smart hvis kroppen selv kan finde ud af det - ret vildt hva? Den er altså fantastisk...

Øv med megakvalme - det håber jeg altså at jeg slipper for

Anmeld

18. maj 2010

LinLin

Løg, fisk og stærk ost

: sun lolly og chili cheese tops

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.