Vildeste cravings og voldsomste kvalme-trigger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

DK

Mettemus skriver:

Uh ja juice!!! Alle slags juice.. (altså ikke tomat, sveske og den slags)... Må købe juice... juice!!!

Gad godt at graviditeten også havde hapset min sukkertrang - det kunne sgu være smart

Altså i Kiwi Minipris (hvis du har sådan en tæt på) der har de det der lækre æblejuice i smukke grønne glasflasker til 17,95 kr per liter. Det er såååå godt, men også meget vanedannende!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Mettemus

DK skriver:

Altså i Kiwi Minipris (hvis du har sådan en tæt på) der har de det der lækre æblejuice i smukke grønne glasflasker til 17,95 kr per liter. Det er såååå godt, men også meget vanedannende!!

Jeg har faktisk en ganske tæt på - det må være ment to be! Tak for tippet

Anmeld

18. maj 2010

blomst84

Normalt elsker jeg søde ting.. slik cola chokolade kage osv osv  men efter jeg er blevet gravid er jeg mest til RIGTIG mad altså lækker mad med salat, kød kartofler sovs osv... har også en helt vild trang til fisk og sushi  

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Normalt elsker jeg søde ting.. slik cola chokolade kage osv osv  men efter jeg er blevet gravid er jeg mest til RIGTIG mad altså lækker mad med salat, kød kartofler sovs osv... har også en helt vild trang til fisk og sushi  

Det er da en dejlig drejning det tager, jeg har mig selv mistænkt for at hoppe i den modsatte grøft

Anmeld

18. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså... mmm. jeg har ikke sådan nogen desideret kvalme trickere... Men jeg har haft en del cravings

Og har... hehe.

Men jeg har spagetti med MILLIONBØF i øjeblikket... (Desværre gider min familie jo iKKE æde det hverdag, men jeg har lyst til det HELE tiden... suk)...

Så altså naturligvis koldskål, men det er en evigheds craving, så den gælder ikke

Så har jeg haft cheeseburgers fra mac'en... Men bare tanken ligenu Puha...

Så ellers ved jeg ikke rigtig

Anmeld

18. maj 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Det er da en dejlig drejning det tager, jeg har mig selv mistænkt for at hoppe i den modsatte grøft

Ja har slet ikke lyst til alt det søde... har en hel jordbær-tærte stående ude i køleskabet, men har slet ikke lyst til den   for 2 mdr siden havde jeg spist den på stedet. hehe

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Ja har slet ikke lyst til alt det søde... har en hel jordbær-tærte stående ude i køleskabet, men har slet ikke lyst til den   for 2 mdr siden havde jeg spist den på stedet. hehe

Bare send den til Århus så skal jeg nok befri dig for den!!

Anmeld

18. maj 2010

CS

Jeg kan simpelthen ikke ha lugten af stegt laks - FØØØØØØØJ   Meeen jeg er hooked på Sun Lolly med hindbærsmag + friske jordbær

Anmeld

18. maj 2010

bette

i begge mine graviditeter har jeg haft trang til saltede ting fra starten af graviditeten.. kunne købe en masse af de der stjerner og så bare slikke salten af og smide lakrids delen ud..

men det var kun i starten.. ved den første havde jeg mega frugt trang alt frugt kunne kværnes i et væk.. !! og KAKAO... OMG jeg drak og drak og drak kakao..

denne gang er der kun gammeldags isvaffel med det hele jeg går og hunger efter.. og det er jo ikke altid lige indenfor rækkevidde..

og kunne begge gange ikke fordrage lugten af løg.. og folk lugtede ret ofte af løg 

Anmeld

18. maj 2010

Mettemus

Kan se at rigtig mange er jer er hoppet på Sun Lolly - det tror jeg også at jeg må prøve... Nu er det jo også sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.