Hvad vejer jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Margorie

Min datter er to år, hun vejer 14 kg ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Muffi . skriver:

Jeg sender gerne 1 kg el 2   Men Ærligt Alexander er ikke til den buttede side så forstår ikke den høje vægt   Vedhæfter billede fra i torsdags

Har da aldrig sagt han var buttet, han ser da herlig sund og rask ud. Så skide være med hvad hans vægt siger, bare Alexander trives og er tilfreds...

Vil ikke lige lægge billeder herind, men her er der nogle fra en tråd i weekend. https://www.baby.dk/debat/49432pi1/boern-03-aar/selv-fotomodeler-gaar-vel-i-bad----.aspx

I tirsdags hos egen læge med ble - tøj mm sagde den 10,3 kg.

Anmeld

21. maj 2010

Lady Marion <3

Mor til Frederic skriver:

Har da aldrig sagt han var buttet, han ser da herlig sund og rask ud. Så skide være med hvad hans vægt siger, bare Alexander trives og er tilfreds...

Vil ikke lige lægge billeder herind, men her er der nogle fra en tråd i weekend. https://www.baby.dk/debat/49432pi1/boern-03-aar/selv-fotomodeler-gaar-vel-i-bad----.aspx

I tirsdags hos egen læge med ble - tøj mm sagde den 10,3 kg.

Nej nej ved godt du ikke har hentydet ti han var buttet   Det er mere min egen undren over den høje vægt og så ingen deller ..  Jo han ser spinkel ud din lille prins , men sådan er han jo nok bare ,, Han ser jo glad ud og trivedes og det er jo deres almen tilstand man skal kigge på

Anmeld

21. maj 2010

JustAnotherName

Jeg synes tit at jeg læser om børn der vejer 13-14 kg når de er 1 år. Det synes jeg bare er meget voldsomt, men jeg ved ikke om det bare er mig. Hvad vejer jeres barn ??

Min søn vejer i en alder af 13 måneder 9 kg og jeg 77 cm lang.

Min Celina er 1 år gammel imorgen
Hun vejer 9500 gram og er ca. 74 cm. lang.

Min store datter, Bianca, er 2 år og 8 måneder gammel. Hun vejer 12,4 kg.

Anmeld

21. maj 2010

Muffi . skriver:

Nej nej ved godt du ikke har hentydet ti han var buttet   Det er mere min egen undren over den høje vægt og så ingen deller ..  Jo han ser spinkel ud din lille prins , men sådan er han jo nok bare ,, Han ser jo glad ud og trivedes og det er jo deres almen tilstand man skal kigge på

Hvis det sidder jævnt fordelt fra top til tå, ville han jo ikke som sådan have deller/ elastikker.

Tror der skal meget til at de som sådan for deller... Min svigerindes venindes datter er 84,7 cm og vejer 16,2 kg, hun er altså stor og er fra nov '08. Lige før hun har 'bryster' fordi huden folder der...

Var sammen med en fra mg idag, nede på legeplads. Hun siger så at hendes datter er undervægtig følge lægerne... Hun bliver 2 her til juli, hun har elastikker ved håndled og butted kinder. Hun er 84 cm og vejer 12 kg...

Tak... Ja han har altid været spinkel, min svigeinde så ham engang ved et ble skift og udbrød højlydt; hold da op, han har jo ingen røv og hvor er han da sygeligt tynd... Pyh den gjorde ondt... Ja han er da lidt tynd i det - man hallo, knægten er jo aldrig sulten og har aldrig været det - har aldrig vist tegn på sult, heller ikke som ganske spæd.

Anmeld

21. maj 2010

Lady Marion <3

Mor til Frederic skriver:

Hvis det sidder jævnt fordelt fra top til tå, ville han jo ikke som sådan have deller/ elastikker.

Tror der skal meget til at de som sådan for deller... Min svigerindes venindes datter er 84,7 cm og vejer 16,2 kg, hun er altså stor og er fra nov '08. Lige før hun har 'bryster' fordi huden folder der...

Var sammen med en fra mg idag, nede på legeplads. Hun siger så at hendes datter er undervægtig følge lægerne... Hun bliver 2 her til juli, hun har elastikker ved håndled og butted kinder. Hun er 84 cm og vejer 12 kg...

Tak... Ja han har altid været spinkel, min svigeinde så ham engang ved et ble skift og udbrød højlydt; hold da op, han har jo ingen røv og hvor er han da sygeligt tynd... Pyh den gjorde ondt... Ja han er da lidt tynd i det - man hallo, knægten er jo aldrig sulten og har aldrig været det - har aldrig vist tegn på sult, heller ikke som ganske spæd.

Jøsses ,, 16 kg sikke en kamp vægt   Kan kun sige luk dine ører , Frederic ser sund , dejlig og glad ud  Jeg har selv altid været meget slank som barn og det blev også altid kommenteret   Hvis man ikke har haft bekymringer i sit liv så får man det når man får børn

Anmeld

21. maj 2010

Muffi . skriver:

Jøsses ,, 16 kg sikke en kamp vægt   Kan kun sige luk dine ører , Frederic ser sund , dejlig og glad ud  Jeg har selv altid været meget slank som barn og det blev også altid kommenteret   Hvis man ikke har haft bekymringer i sit liv så får man det når man får børn

Syntes også lige det er en tand for meget. Moren siger også der at hun altid har været bange for at hendes pige ikke fik nok mad..

Han ved heldigvis ikke hvad de betyder... Men han gav hende lige et blik da hun tog ham op, holdte ham som om han lugted og satte ham ned igen med de ord, at ham var der ikke meget af...

Hendes 2 egne børn er også store i det og indrømmer blankt at hun overfodret hendes den første... Har da aldrig sagt til hende at jeg syntes hendes børn var grimme tykke børn...

Her er farmand 193 og 90 kg, er selv 179 og pt stadig 70 kg.

Så ved næste kontrol her den 24 juni, håber vi den er steget lidt - ellers vil vi få en diætist tilknyttet, så det han får ind er fuld af nærring. Da han kan gå i dage uden mad, hans 'rekordt' er 6 laannge dage... Uden at være syg..

Anmeld

21. maj 2010

Leonora

hc=k skriver:

Jeg synes tit at jeg læser om børn der vejer 13-14 kg når de er 1 år. Det synes jeg bare er meget voldsomt, men jeg ved ikke om det bare er mig. Hvad vejer jeres barn ??

Min søn vejer i en alder af 13 måneder 9 kg og jeg 77 cm lang.

Hej

Min datter vejer 11.5 kg og er 23 måneder. Så det lyder da helt normalt det din søn vejer. Du skal huske på at det vigtigste er at de følger deres egen kurve...og de må godt stå stille i vægt så længe de vokser i højden....

fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.