Muffi . skriver:
Nej nej ved godt du ikke har hentydet ti han var buttet
Det er mere min egen undren over den høje vægt og så ingen deller .. Jo han ser spinkel ud din lille prins , men sådan er han jo nok bare ,, Han ser jo glad ud og trivedes og det er jo deres almen tilstand man skal kigge på 

Hvis det sidder jævnt fordelt fra top til tå, ville han jo ikke som sådan have deller/ elastikker.
Tror der skal meget til at de som sådan for deller... Min svigerindes venindes datter er 84,7 cm og vejer 16,2 kg, hun er altså stor og er fra nov '08. Lige før hun har 'bryster' fordi huden folder der...
Var sammen med en fra mg idag, nede på legeplads. Hun siger så at hendes datter er undervægtig følge lægerne... Hun bliver 2 her til juli, hun har elastikker ved håndled og butted kinder. Hun er 84 cm og vejer 12 kg...
Tak... Ja han har altid været spinkel, min svigeinde så ham engang ved et ble skift og udbrød højlydt; hold da op, han har jo ingen røv og hvor er han da sygeligt tynd... Pyh den gjorde ondt... Ja han er da lidt tynd i det - man hallo, knægten er jo aldrig sulten og har aldrig været det - har aldrig vist tegn på sult, heller ikke som ganske spæd.
Anmeld