Hvad vejer jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2010

N&J

Diana... skriver:

Præcis det samme her. 

Nogle dejlige basser.. Nikita vejer mere end hendes fætter på 18 mdr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

Diana...

N&J skriver:

Nogle dejlige basser.. Nikita vejer mere end hendes fætter på 18 mdr. 

Fantastisk. og ja nogen DEJLIGE basser 

Anmeld

20. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Muffi . skriver:

Min basse er 13 mdr , 84 cm og vejer 13 kg ...  Han er en lang slank dreng .

Hm, så må frederic være ultra slank?

Anmeld

20. maj 2010

babyMark

Min søn er 10 mdr og vejer ca. 9,5 kg og ca. 78 cm. Han vejede 3460 ved fødslen (40+1) og var 55 cm lang. Så han har hele tiden været lang og ret slank...med tiden er han dog blevet lidt mere buttet...men sammenligner jeg med min mødregruppe ligner han en lille tynd én...men det er jo derfor det er så relativt med vægt og højde.

Han er en dejlig charmetrold, der kan vise hvor stor han er

Anmeld

20. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sofie vejede ved fødsel 4260g og var 53 cm..

Nu, som 18 mdr, vejer hun 10 kg og er 75 cm.. Så hun er også forholdsvis lille, på trods af en god fødselsvægt..

Men hun er som hun skal være.. Højde og vægt passer jo sammen, og så er der vist ikke noget at være bekymret for.. Selvom man jo ikke kan lade være.. Sofie havde nemlig en periode hvor hun slet ikke voksede.. Spørg lige, om mor her blev bekymret...??!?!

Anja

Anmeld

20. maj 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

HA jeg sagde han kom over Lucas  Dejlig dreng 

Jo det gjorde han   Men vægten står også fuldstændigt stile nu , han har selvf. også været meget syg ..  Men seriøst han er meget slank , han har ikke en delle

Anmeld

20. maj 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jo det gjorde han   Men vægten står også fuldstændigt stile nu , han har selvf. også været meget syg ..  Men seriøst han er meget slank , han har ikke en delle

Ja her står den også HELT stille og har gjort det i 5 måneder ca. Men de bevæger sig jo også mere nu. Og ja de har været meget syge  Hvordan går det med de øre har det hjulpet at få skiftet dræn eller hvad de nu gør? 

Kram

Anmeld

20. maj 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja her står den også HELT stille og har gjort det i 5 måneder ca. Men de bevæger sig jo også mere nu. Og ja de har været meget syge  Hvordan går det med de øre har det hjulpet at få skiftet dræn eller hvad de nu gør? 

Kram

Jamen jeg tog jo til ørelæge og nu var der pludselig luft i begge ører så nu virker de   Men det vælter ud med betændelse af begge ører hele tiden ,, uhh nu må det altså snart stoppe

Anmeld

20. maj 2010

line melias mor

melia er 6 måneder den 27 og hun er 66 lang og vejer 7,9 kg. hun er godt i stand som sundhedsplejersken siger men hun følger kurven meget godt

Anmeld

20. maj 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Jamen jeg tog jo til ørelæge og nu var der pludselig luft i begge ører så nu virker de   Men det vælter ud med betændelse af begge ører hele tiden ,, uhh nu må det altså snart stoppe

Åhh hvor er det altså synd for ham. Har han ond nu eller løber det bare ud? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.