Hvad vejer jeres??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.238 visninger
67 svar
0 synes godt om
18. maj 2010

hc=k

Jeg synes tit at jeg læser om børn der vejer 13-14 kg når de er 1 år. Det synes jeg bare er meget voldsomt, men jeg ved ikke om det bare er mig. Hvad vejer jeres barn ??

Min søn vejer i en alder af 13 måneder 9 kg og jeg 77 cm lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

9510

Ja så er min søn nok ved at være der

Han er 8 måneder og vejer 11.5kg og er 79 lang

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Jeg synes tit at jeg læser om børn der vejer 13-14 kg når de er 1 år. Det synes jeg bare er meget voldsomt, men jeg ved ikke om det bare er mig. Hvad vejer jeres barn ??

Min søn vejer i en alder af 13 måneder 9 kg og jeg 77 cm lang.

det kommer jo an på hvor store børn man får ved fødslen...

Nikoline vejede 4250gram.... og har fulgt sin kurve lige siden.... hun vejede derfor 13 kg som 1 årig.... nu er hun 17mdr og har brugt str 92 i tøj i et par mdr nu...

jeg synes ikke det er vildt og voldsomt, alle børn er forskellige...

Anmeld

18. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Børn er forskellige. Det har jeg efterhånden lært.

Min søn er 10 måneder, vejer ca. 6,5 kg og er ca. 70 cm lang.

Så han bliver ihvertfald ikke større end din søn.

Hvis bare han er glad, trives og spiser som han nu har behov for, så er der sikkert intet at være bekymret for.

Anmeld

18. maj 2010

hc=k

ka-ri-na skriver:

det kommer jo an på hvor store børn man får ved fødslen...

Nikoline vejede 4250gram.... og har fulgt sin kurve lige siden.... hun vejede derfor 13 kg som 1 årig.... nu er hun 17mdr og har brugt str 92 i tøj i et par mdr nu...

jeg synes ikke det er vildt og voldsomt, alle børn er forskellige...

Nå ja det er selvfølgelig rigtigt nok Jeg havde faktisk helt glemt det med kurverne og fødselsvægten. UPS

Anmeld

18. maj 2010

NinaNymannMadsen

da jeg fik mål og vejet min datter sidst for 3 uger siden der vejede hun 9,5 kg (havde tabt sig 0,5 kg) og hun var 71 cm lang.

hun bliver 11 mdr her den 26 maj

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

hc=k skriver:

Nå ja det er selvfølgelig rigtigt nok Jeg havde faktisk helt glemt det med kurverne og fødselsvægten. UPS

ha ha.... så snart ens børn bliver store så glemmer man helt alt det ståhej med kurver osv.... :0)

Anmeld

18. maj 2010

Svei

Min første søn vejede 4,8 kg(42+2) ved fødslen og 2 år gammel vejede han 10 kg. Han var 4 år før han vejede 14 kg.

Min nummer to søn vejede 4,5kg ved fødslen(38+0) og vejede 14 kg da han var 1½år.. så her har fødselsvægten ikke fortalt så meget om den det videre forløb.

Anmeld

18. maj 2010

Louise mortil4

vores datter på 13 mdr vejer ca 12 kg det er vejet på en vægt ved DP og jeg har ikke fået målt hende endnu så jeg aner ikke hvor lang hun er.  Hun vejede 3840 g ved fødslen og målte 52 cm

Anmeld

18. maj 2010

saxa

Vores datter på 2år vejer 12.4kg og måler 93cm. Var til 2års undersøgelsen igår med hende - og hun følger hendes kurve - dog er hendes højde lige gået lidt i vejret.. Hun vejede 4020g. og målte 54cm. ved fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.