Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkekrogh skriver: Jep... fandt lige mine fe'e fødder frem i gemmeren... godt at det forsvinder igen...
Jep... fandt lige mine fe'e fødder frem i gemmeren... godt at det forsvinder igen...
ØJ! Hold da helt op... det har været ubehageligt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jep vand i kroppen, bare pas på at du ikke også får det dårligt (lidt ligesom en forkølelse) for så kan det være svangerskabsforgiftning.
Gå i svømmehallen hvis du kan, det presser vandet ud af kroppen!
Så se mine grumme fede, røde fødder Og jeg plejer altså at have sådan nogle små fine fusser...
Føler MED dig
rikkekrogh skriver: Lad os ikke håbe du får ligeså slemme fødder - det blev endda værre da mælken løb til - og en dag vågnede jeg med kæææmpe bryster - og slanke ankler...
Lad os ikke håbe du får ligeså slemme fødder - det blev endda værre da mælken løb til - og en dag vågnede jeg med kæææmpe bryster - og slanke ankler...
Min mand kan godt lide kæmpe bryster
Ansemusen skriver: Så se mine grumme fede, røde fødder Og jeg plejer altså at have sådan nogle små fine fusser... Føler MED dig
jeg er helt glad for mine fødder nu!! aaav de ser ømme ud!
Zette skriver: jeg er helt glad for mine fødder nu!! aaav de ser ømme ud!
DET er de også! Nogle dage kan jeg næsten ikke gå En af grundene til at jeg godt synes han kan til at komme ud nu altså!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128