Kaldes det vand i kroppen det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

XXSS

Mit forsvandt relativt hurtigt, så du behøver i hvert fald ikke være nervøs for det - for det er ikke det du tænker på eller over når baby er kommet

Jeg er i uge 31 og mine fingre var simpelthen så tykke i går aftes og jeg kunne knap bøje dem  - så det er great  Synes der er alt for lang tid tilbage til mere vand i kroppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

mortil(nichlasogmathias)

i min første graviditet, hævede mine hænder og fødder i uge før jeg fødte. jeg fik afvide at det sku tjekket så de var sikker på det ikke var fordi der var ved at komme svangerskabsforgiftning.. måske er du ved at være klar til at føde jeg ville lige runde lægen hvis det er rigtig slemt..

knus fra karina

Anmeld

18. maj 2010

Muffinmus

ork, mine var meget værre på de slemme dage:-)

Men ja, det er vand i benne og varmt fodbad er ikke ligefrem vejen frem der, men ellers lækkert:-)

Anmeld

18. maj 2010

JonTri

Jep... fandt lige mine fe'e fødder frem i gemmeren... godt at det forsvinder igen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2010

lsvendsen

rikkekrogh skriver:

Jep... fandt lige mine fe'e fødder frem i gemmeren... godt at det forsvinder igen...

AV!!!

Sådan så mine også ud... Jeg var desperat til sidst...

Det gik væk ca 3 uger efter fødslen, men især de første dage efter var slemme...

Anmeld

18. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Det ligner min ankler på dette tidspunkt sidste år.

Nøj, det var irriterende med kæmpe ben, men de forsvinder heldigvis igen

Anmeld

19. maj 2010

smokin

rikkekrogh skriver:

Okay jeg stopper med at pive nu!! Og viser IKKE min kæreste det her billede, men av jeg føler med dig.... av av av.

Anmeld

19. maj 2010

JonTri

lsvendsen skriver:

AV!!!

Sådan så mine også ud... Jeg var desperat til sidst...

Det gik væk ca 3 uger efter fødslen, men især de første dage efter var slemme...

Hø hø min kæreste sad og tegnede på dem med fingrene... hyggeligt og ømt... og ja heldigvis forsvinder det igen

Anmeld

19. maj 2010

JonTri

Zette skriver:

Okay jeg stopper med at pive nu!! Og viser IKKE min kæreste det her billede, men av jeg føler med dig.... av av av.

Lad os ikke håbe du får ligeså slemme fødder - det blev endda værre da mælken løb til - og en dag vågnede jeg med kæææmpe bryster - og slanke ankler...

Anmeld

19. maj 2010

TbCp

Zette skriver:

EFTER? så det går ikke væk når man har født? Jeg troede kun det varede under graviditeten? Troede lige jeg skulle leve med det i kun 3 uger

Jeg fik først vand i kroppen efter fødslen... dagen efter sad jeg i sengen og kiggede på mine fødder.... jeg havde bare ingen ankler

Men det gik heldigvis hurtigt væk... og ja det snurre helt vildt... er meget ubehageligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.