Kaldes det vand i kroppen det her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.840 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

smokin

kunne dårligt få strømperne af da jeg skulle i bad for lidt siden... og pludselig forstod jeg hvorfor:

Billederne er taget efter 20 minutters varmt bad... og der er stadig en tydelig forskel. mine ben snurrer og er ømme. Er det dét man kalder vand i kroppen?

Knysterne er nu helt forsvundet og jeg er meget overrasket over hvad der i virkeligheden foregår syd for maven....

Og selvfølgelig lige et par billeder af de hvide skanker...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

slettet_7530

jeps , orkk det er set MEGET værre

Anmeld

17. maj 2010

Mira0911

Mine var virkelig nogen oppustede svampebob fødder efter jeg havde født.. Så herre vildt ud...

Anmeld

17. maj 2010

mariamiss6

LOL jeg varv en gang til graviditets undersøgelse hos lægen... rutine tjek... Lægen spørger om jeg har vand i kroppen... jeg svarer at det tror jeg da ikke... jeg havde i hvert fald ikke lagt mærke til det så, så mit svar måtte være nej, hvorefter han hev op i mit bukseben og efterlod et kææææmpe dybt hul i mit skinneben - du har vand i kroppen lige nu siger han så.... Hovsa, kan jeg undskylde mig med en 3 timer lang shoppetur?

Troede at mine ømme ben skyldtes at jeg jokkede rundt når jeg ikke burde hehe.... Synes ikke mine ben virkede proppede, bare ømme hehe...

Smukke telefonpæle du ellers har reddet dig der også

Anmeld

18. maj 2010

smokin

albertesmor skriver:

jeps , orkk det er set MEGET værre

det er jeg da meget glad for at høre så den indre syndflod er ikke gået helt igang endnu.... jeg har jo ikke så lang tid tilbage heldigvis.

Anmeld

18. maj 2010

smokin

mariamiss6 skriver:

LOL jeg varv en gang til graviditets undersøgelse hos lægen... rutine tjek... Lægen spørger om jeg har vand i kroppen... jeg svarer at det tror jeg da ikke... jeg havde i hvert fald ikke lagt mærke til det så, så mit svar måtte være nej, hvorefter han hev op i mit bukseben og efterlod et kææææmpe dybt hul i mit skinneben - du har vand i kroppen lige nu siger han så.... Hovsa, kan jeg undskylde mig med en 3 timer lang shoppetur?

Troede at mine ømme ben skyldtes at jeg jokkede rundt når jeg ikke burde hehe.... Synes ikke mine ben virkede proppede, bare ømme hehe...

Smukke telefonpæle du ellers har reddet dig der også

Haha - de har kun kigget på mine hænder osv. men der har heller aldrig været som der er nu på fødderne. Men de snurrer godt nok om natten knapt så rart.

Anmeld

18. maj 2010

smokin

MoarJ skriver:

Mine var virkelig nogen oppustede svampebob fødder efter jeg havde født.. Så herre vildt ud...

EFTER? så det går ikke væk når man har født? Jeg troede kun det varede under graviditeten? Troede lige jeg skulle leve med det i kun 3 uger

Anmeld

18. maj 2010

Svei

Zette skriver:

EFTER? så det går ikke væk når man har født? Jeg troede kun det varede under graviditeten? Troede lige jeg skulle leve med det i kun 3 uger

Det burde ikke fortsætte...jeg tissede nærmest i timevis da jeg havde født og tror jeg drænede mig der... i hvert fald svandt alt vandet ud af min lille krop... og jeg var KÆMPE...

Anmeld

18. maj 2010

Mira0911

Zette skriver:

Jeg fik det først efter jeg havde født, jeg svulmede virkelig helt op... Havde næsten ikke noget under graviditeten...

Anmeld

18. maj 2010

slettet_7530

mit forsvandt først HELT ca 1 år efter fødslen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.