Det gør ondt helt ind i hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Ååååh hvor jeg føler med dig!!! Det er VILDT HÅRDT når man blir nødt til at være konsekvent  Man føler sig virkelig som meget onde forældre selvom man godt ved at det uden tvivl er for deres eget bedste i sidste ende.

Håber at Nikoline snarest finder ud af hvad det hele går ud på

ja igår, der følte jeg mig som en heks!det endte med at være farmand der fik hende til at sove... han er bedst til at være konsekvent.... men jeg SKAL lære det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

ja igår, der følte jeg mig som en heks!det endte med at være farmand der fik hende til at sove... han er bedst til at være konsekvent.... men jeg SKAL lære det!

Jeg kan godt være konsekvent overfor Niklas Emil, men jeg får det bare så dårligt bagefter. Føler jeg er total ond ved ham. Det er bare ikke sjovt at være den der skærer igennem.

Jeg er selv hjemme med Niklas Emil i denne uge fra mandag til fredag og så er jeg bare nødt til at tackle konflikterne, men åååh hvor jeg hader det. Heldigvis er han blevet meget bedre til at falde i søvn. Pt. kæmper vi nok mest med at man ikke må slå, kaste med ting eller lege hamster.....

Anmeld

18. maj 2010

sarahb

Vinker skriver:

Jeg kan godt være konsekvent overfor Niklas Emil, men jeg får det bare så dårligt bagefter. Føler jeg er total ond ved ham. Det er bare ikke sjovt at være den der skærer igennem.

Jeg er selv hjemme med Niklas Emil i denne uge fra mandag til fredag og så er jeg bare nødt til at tackle konflikterne, men åååh hvor jeg hader det. Heldigvis er han blevet meget bedre til at falde i søvn. Pt. kæmper vi nok mest med at man ikke må slå, kaste med ting eller lege hamster.....

det med at slå og kaste med ting, ja den er også her.. specielt det med at slå.
Men der er jeg den der skærer igennem, for det vil jeg bare ikke finde mig i. Hvor omer godt kan grine lidt af det og slåsse lidt med ham.. AGGGHHHH!!

Anmeld

18. maj 2010

Lilletrold

Sender dig lige et kæmpe knus og er også i samme situation. August vil bare IKKE sove om aftenen, og det tager nogen gange flere timer før han overgiver sig, og ja det resulterer også i at han nogen gange slår Forleden dag er vi på vej ned af trappen, han er meget utilfreds og slår ud efter mig, jeg vil af ren refleks skynde mig at flytte hovedet med det resultat at jeg knalder hovedet ind i dørkarmen !!! Og vi snakker sådan en god gammeldags dørkarm der bare ikke flytter sig. Fik hurtigt en vaskeægte Anders And bule lige midt i panden.... Til stor underholdning for pædagogerne i vuggestuenn, da vi jo var på vej derop....

Anmeld

18. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Lilletrold skriver:

Sender dig lige et kæmpe knus og er også i samme situation. August vil bare IKKE sove om aftenen, og det tager nogen gange flere timer før han overgiver sig, og ja det resulterer også i at han nogen gange slår Forleden dag er vi på vej ned af trappen, han er meget utilfreds og slår ud efter mig, jeg vil af ren refleks skynde mig at flytte hovedet med det resultat at jeg knalder hovedet ind i dørkarmen !!! Og vi snakker sådan en god gammeldags dørkarm der bare ikke flytter sig. Fik hurtigt en vaskeægte Anders And bule lige midt i panden.... Til stor underholdning for pædagogerne i vuggestuenn, da vi jo var på vej derop....

jamen så får du et knus tilbage.... det er ikk sjovt når de små græder sådan!!!

Anmeld

18. maj 2010

Vinker

sarahb skriver:

det med at slå og kaste med ting, ja den er også her.. specielt det med at slå.
Men der er jeg den der skærer igennem, for det vil jeg bare ikke finde mig i. Hvor omer godt kan grine lidt af det og slåsse lidt med ham.. AGGGHHHH!!

Ja dér føler jeg faktisk heller ikke et problem ved at skære igennem for det skal der bare gøres noget ved med det samme. Jeg føler at Niklas Emil ofte blot slår fordi han vil pjatte med en, men det er bare det forkerte signal at sende! Men når vi siger NEJ så slår han bare endnu mere.... Må bare blive ved med at kæmpe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.