Det gør ondt helt ind i hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Nikoline er ved at lære at falde i søvn på eget værelse... Oveni er hun midt i en lille trods periode og nogle tænder som vokser frem... Hun græder SÅ hjerteskærende... Jeg får helt ondt i maven...

Nu har farmand overtaget lidt... Så kan jeg ligge her og tude... Øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

Milka

ka-ri-na skriver:

Nikoline er ved at lære at falde i søvn på eget værelse... Oveni er hun midt i en lille trods periode og nogle tænder som vokser frem... Hun græder SÅ hjerteskærende... Jeg får helt ondt i maven...

Nu har farmand overtaget lidt... Så kan jeg ligge her og tude... Øv...

du kan tro jeg kender det

stakkels jer allesammen! det er skidehårdt...

knus herfra

Anmeld

17. maj 2010

Ida.

Åh vi har vist alle været der - I stakler!! Heldigvis går det over lige pludselig! God kamp - I gør det helt rigtige og kæmpe

Anmeld

17. maj 2010

iln

Åh gud... ved hvor træls og hjerteskærende det kan være. Vi har selv lige været igennem en periode med Silas, hvor han skreg, så snart han rørte madrassen i sengen.

Men kæmp videre - det skal nok vende lige pludselig.

Anmeld

17. maj 2010

ooo

Du får lige et herfra.

Anmeld

17. maj 2010

otlitrom

Det lyder godt nok hårdt! Har hverken kloge ord eller råd. Men krammere har jeg masser af, så sender dig lige et STORT et!

Anmeld

17. maj 2010

anna-jonas

Åhhh............søde Karina. Heldigvis går det hurtigt over, hvis man holder fast.

Sender dig et stort kram.

Anmeld

17. maj 2010

sarahb

Puha det må være hårdt..
Det er det værste når man bare kan høre deres gråd er helt over i det ekstreme.. Puha..
Håber det går hurtigt over med den lille skat..

Held og lykke smukke, bare hold ved.

Er så glad for vi lage isaac ind da han var 4 mdr, jeg har aldrig haft en tur med problemer.

Anmeld

17. maj 2010

Skouboe

Æv, æv.. det er noget af det værste ved at være forælder. Det gør nogle gange helt fysisk ondt på mig når Freja græder, men det er bare ikke altid noget at gøre ved det.

masser af  herfra og husk mantraet: "Det går over"

Anmeld

17. maj 2010

Vinker

Ååååh hvor jeg føler med dig!!! Det er VILDT HÅRDT når man blir nødt til at være konsekvent  Man føler sig virkelig som meget onde forældre selvom man godt ved at det uden tvivl er for deres eget bedste i sidste ende.

Håber at Nikoline snarest finder ud af hvad det hele går ud på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.